Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام محمود لطفیان سرگزی مدیر عامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رسالة حقوقية در گفتمان دینی وظیفه و مسئوليت ما در برابر دفاع مقدس و شهداء که در مسجد قدس فرودگاه مهرآباد تهران با حضور جمعی از اهالی کوی کارکنان گمرک ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه صبر و عذرخواهى مى‌تواند چند ميليون پرونده قضايى را كاهش دهد، گفت: حال که ما میراث دار مجاهدت ایثارگران و جانفشانی شهدای عزیز از جمله شهید محسن حججی شهید مدافع اخلاق و مدافع حرم و مقاومت ملت بزرگ ایران هستیم به تعبیر امام خامنه ای مهم ترین وظیفه ما حفظ راه شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه انسان در دنيا مورد امتحان الهى قرار مى‌گيرد، افزود: صبر و تحمل در برابر سختى‌ها بهترین راه‌كار براى حل بسيارى از مشكلات به‌خصوص كاهش پرونده‌هاى قضايى است.
مدرس مرکز تخصصی نماز تصریح کرد: از جمله وظایف عاشورائيان عصر ظهور 1،شناخت دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس. 2،هوشیاری و ایستادگی در برابر دشمنان. 3،حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور به موقع در صحنه وشرکت در نماز های جمعه و جماعت . 4،شناخت اهداف و راه و رسم شهدا در زندگی فردی و اجتماعي 5،پیروی از ولایت فقیه 6،استفاده از تجربه ها وفرهنگ مدیریتی واجرایی دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: بیاییم با پیاده سازی راه و رسم شهدای عزیز در زندگی فردی و اجتماعی سیره آنان را دنبال کنیم چراکه تنها راه سعادت ملت و اعتلای کشور، ادامه راه شهدا و کمک به نشر و گسترش فرهنگ بسیج وتجلیل عملی از پیشکسوتان فرهنگ ایثار است.
این کارشناس مذهبی گفت: اگر كسى بخواهد روش ائمه(ع) را داشته باشد بايد در راه طولانی و دشوار زندگی فردی و اجتماعی و در سختى‌ها و دشوارى‌ها صابر باشد، ما در دنيا زندگى مى‌كنيم و دنيا هم جاى امتحان است، ما خيال مى‌كنيم در بهشتيم و راحتيم در حالى‌كه آن‌كه ما را آفريد فرمود قسم ياد مى‌كنم كه انسان را در ابتلائات و امتحانات قرار دادم «لقد خلقنا الانسان فى كبد»؛ ما مى‌توانيم در اينجا طورى زندگى كنيم كه براى خودمان بهشت بسازيم چه اين‌كه خداى ناكرده مى‌شود طورى زندگى كرد كه براى خود جهنم بسازيم.
لطفيان سرگزی در پاسخ به این سوال که هدف دشمن از این جنگ نابرابرجهان در برابر ایران، چه بود گفت: عوامل استکبار با هدف پایمال کردن عزت وشرف ملت شریف ایران وفرو پاشی نظام مردمی وسلطة مجدد قدرت های بیگانه بر ایران این جنگ را شروع کردند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد