Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@18:53:51 GMT

همه آنچه باید در مورد ون جدید مرسدس بنز بدانید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۸۷۴۲

همه آنچه باید در مورد ون جدید مرسدس بنز بدانید

مرسدس بنز از سری جدید ون اسپرینتر پرده برداشت.
به گزارش کار اند درایو، مرسدس بنز همزمان با آغاز به کار نمایشگاه خودروی آتلانتا، عکس‌هایی از سری جدید ون اسپرینتر منتشر کرد.
اسپرینتر یکی از محبوب‌ترین خودروهای سبک تجاری در سراسر جهان است و از زمان عرضه اولیه اش در سال 1995 تا کنون بیش از 3 میلیون دستگاه از این خودرو در 130 کشور فروخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طراحی جدید اسپرینتر کمی اسپرت‌تر است. تغییر در زوایا و چراغ‌های این مدل، سبب شده که در مقایسه با نسخه‌های فعلی زیباتر به‌نظر برسد. سری جدید اسپرینتر در نیمه نخست سال آتی به بازار عرضه خواهد شد. مقامات مرسدس بنز جزئیات فنی سری جدید را فاش نکرده‌اند، تنها اعلام شده که از فناوری‌های روز بهره خواهد برد. سیستم‌های رانندگی کمکی و امکانات ارتباطی، قابلیت‌های تازه‌ای را در اختیار رانندگان و شرکت‌های حمل‌و‌نقل قرار خواهد داد.
اسپرینتر جدید در اندازه‌های متنوعی عرضه خواهد شد تا پاسخگوی نیاز شرکت‌های حمل‌و‌نقل در بخش‌های مختلف باشد.

منبع: دنیای اقتصاد
پسندیدم 0 برچسب ها مرسدس بنز ون اسپرینتر نمایشگاه خودرو آتلانتا

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت طالقانی آنچه بر تختی و همسرش گذشت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در گفتگو با برنامه تلویزیونی از مرگ رازآلود جهان‌ پهلوان تختی گفت و بر مواضع بابک تختی که خودکشی پدرش را تایید کرده بود، صحه گذاشت. او همچنین تلویحاً علت این خودکشی را فشار عمومی بر روی تختی اعلام کرد. حرف‌های طالقانی را درباره تختی و زنش می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت تلخ طالقانی از آنچه بر زن تختی گذشت
  • روایت طالقانی آنچه بر تختی و همسرش گذشت
  • پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • فواید فوق‌العاده این ویتامین‌ها را بدانید
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)