Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کلیک؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی درباره تعطیلی سایت تاینی موویز از بی اخلاقی برخی از کاربران فضای مجازی و بازخوردهای غیر حرفه‌ای و ناپسند کاربران نسبت به تعطیلی تاینی موویز به عنوان بزرگترین سایت دانلود فیلم در ایران انتقاد کرد.

رویکرد وزارت ارتباطات نسبت به تعطیلی سایت تاینی موویز

آذری جهرمی در رابطه با رویکرد وزارت ارتباطات درباره تعطیلی سایت تاینی موویز گفت: سایت دانلود فیلم تاینی موویز فیلتر نشده است و وزارت ارتباطات در تعطیلی این سایت هیچ نقشی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هنگام اعتراض کردن و پیگیری مطالبات، ادبیات پیگیری مطالبات مهم و اثرگذار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: از خواندن برخی اظهار نظرهای رکیک در پست مربوط به شهید عزیز محسن حججی شرمسار شدم. در قرآن مسلمانان حتی از فحش دادن به بت‌های کافران منع شده‌اند. رعایت ادب حتما اثرگذاری بیشتری در پیگیری مطالبات دارد.

داستان تعطیلی سایت تاینی موویز از زبان دادستان تهران

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در طول سخنرانی در یازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی از دستگیری ۶ تن از اعضای یک سایت دانلود فیلم خبر داد که فیلم‌های مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله کرده‌اند و از سه سال گذشته تا به امروز ۱۸ هزار فیلم و سریال خارجی را پخش کرده‌اند و از این راه توانسته‌اند تا مبالغی نامشروع کسب کنند.

دادستان تهران تاکید کرد: تارنمای مورد استفاده این باند به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود فیلم ها و سریال‌های هالیوودی بدون فیترینگ فعالیت داشته است و حالا فعالیت این سایت با دستگیری اعضای این تارنما متوقف شده است.

گفتنی است؛ سایت تاینی موویز هنور بیانیه‌ای در رابطه با صحبت‌های دادستان تهران منتشر نکرده است اما با توجه به تغییر دامنه سایت تاینی موویز، نام کانال تلگرامی این سایت دانلود فیلم و آپدیت شدن این سایت در روزهای هفتم و هشتم مهر ماه باید گفت که سایت تاینی موویز همچنان بدون هر گونه فیلترینگ فعال است و مشترکان این سایت می‌توانند به محتوای سایت تاینی موویز برای دانلود دسترسی داشته باشند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899034

دیگر خبرها

  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو