Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره جنوبی از همکاری نزدیک با آمریکا در جهت حفظ کانال های ارتباطی با کره شمالی خبر داد.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد این کشور همکاری نزدیکی با آمریکا در جهت حفظ کانال های ارتباطی با کره شمالی دارد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از سئول، سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی در پیامی اعلام کرد دولت این کشور بر دستیابی به راه حلی مسالمت آمیز از طریق مذاکره در خصوص مسائل کره شمالی تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود کره جنوبی و آمریکا برای حفظ کانال ارتباطی با کره شمالی با یکدیگر همکاری می کنند. این در حالی است که دو کشور بر ضرورت اعمال فشار و تحریم ها به منظور بازگرداندن پیونگ یانگ به میز مذاکره تاکید دارند.
این اظهارات در پی آن مطرح شد که رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا از ارتباط مستقیم با کره شمالی خبر داد و افزود دو یا سه کانال باز ارتباطی با پیونگ یانگ وجود دارد.سخنگوی ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد به منظور حل مسائل بشردوستانه مانند آزادی شهروندان آمریکایی که در کره شمالی بازداشت شده اند به ارتباط مسالمت آمیز با این کشور نیاز است.وی در ادامه گفت کره شمالی تاکنون علاقه ای به گفتگو در رابطه با برنامه هسته ای خود نشان نداده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم