Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:22:00 GMT

آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها + نقشه

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۹۰۴۰

آخرین وضعیت ترافیک جاده‌ها + نقشه

در روز پایانی تعطیلات آخر هفته و تاسوعا و عاشورای حسینی شرایط جاده‌ها از نظر ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

ایسنا، بررسی وضعیت راه‌های منتهی به استان تهران نشان می‌دهد جز ترافیکی نیمه‌سنگین در بخش‌هایی از محور هراز از محدوده مشاع تا رودهن شرایط دیگر مسیرهای منتهی به پایتخت روان و عادی است. محور کرج به تهران نیز هر چند ترافیک نیمه‌روان دارد اما در حال حاضر ترافیک سنگین در آن گزارش نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان البرز نیز وضعیت راه قزوین به کرج نیمه‌روان گزارش شده و به نظر می‌رسد، هنوز امکان تردد راحت در این جاده اصلی وجود دارد.

در استان گیلان و در آزادراه قزوین- رشت نیز وضعیت ترافیک نیمه‌روان گزارش شده و شرایط این جاده نیز عادی به نظر می‌رسد. در استان گیلان جز ترافیکی نیمه سنگین در مسیر فومن به صومعه‌سرا دیگر جاده‌ها شرایطی عادی دارند.

در استان مازندران وضعیت ترافیک در محور هراز تا محدوده مشاع روان گزارش شده و پس از آن از محدوده نوا تا مشاع ترافیک سنگین و از مشاع تا رودهن ترافیک نیمه‌سنگین گزارش می‌شود. در محور چالوس نیز حد فاصل سیاه‌بیشه تا گچسر ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده که البته در نزدیک مرزن‌آباد نیز بخشی از این محور شرایط ترافیکی نیمه سنگین را پشت سر می‌گذارد.

در محور فیروزکوه نیز از قائمشهر تا زیراب وضعیت ترافیکی نیمه سنگین گزارش شده و حدفاصل فیروزکوه تا دماوند و رودهن نیز وضعیت ترافیکی نیمه سنگین است.

در استان‌های زیارتی اوضاع ترافیکی روان گزارش شده است. راه‌های اصلی منتهی به شهر قم شرایطی روان را نشان می‌دهند و در خراسان رضوی نیز تمام راه‌های اصلی منتهی به مشهد از ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند وضعیت تردد در راه‌های استان از جمله کندوان، هراز، کندوان و سوادکوه عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین از نظر جوی نیز مداخله خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه در راه‌های مازندران اعمال شد و تا صبح شنبه ادامه دارد و محور کندوان عصر امروز در صورت داشتن بار ترافیکی و با نظر پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6082301

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۱ فروردین ماه
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها