Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:37:51 GMT

همیاری مردم شهریار با کارگران شهرداری + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۹۳۹۲

همیاری مردم شهریار با کارگران شهرداری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی از جمع آوری زباله های نذری در شهر شهریار توسط مردم را مشاهده کنید.

منبع: عاطفه - تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از دیدار ۴۶ کارگر استان با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: همایش تجلیل از کارگران و کارخانجات نمونه به‌جهت ارج نهادن به زحمات آنان و توسعه فرهنگ کار و کارگری در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ پاسدار عباس اسکندری امروز در نشست خبری سازمان بسیج کارگری در سالن جلسات ستاد تخصصی اقشار بسیج ضمن تبریک هفته بسیج کار و‌ کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید و صنعت اظهار داشت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه با نگاه امید به آینده درخشان و خدمت‌رسانی به مردم، با تمام توان و ظرفیت در راستای تحقق شعار سال تلاش خواهد کرد تا در این جنگ تمام‌عیار اقتصادی با مشارکت مردم‌ پیروز میدان باشیم‌.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان با اشاره به علت تعیین شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تعیین راهبرد اساسی کشور و تلاش برای جهش تولید با مشارکت مردم علتِ این نامگذاری است از طرفی راهبرد اساسی دشمن نیز فروپاشی اقتصاد کشورمان است و لذا "جهش تولید" راه‌حل جلوگیری از فروپاشی اقتصاد است و این مهم با مشارکت مردم میسر می‌شود و مشارکت مردم هم زمانی رقم می‌خورد که همت و سرمایه و ابتکار مردم پای کار باشد.

اسکندری با بیان اینکه ایمان و امید و اتحاد و همبستگی ملی 3 محور مورد تاکید در سخنان رهبر معظم انقلاب بوده است افزود: با توجه به تاکیدات رهبری، برنامه‌های اجرایی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه در هفته مبارک کار و کارگر حول 3 محور مذکور با نگاه امیدآفرینی و نگاه امیدوارانه به آینده و خدمت‌رسانی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به قدرت کمک‌کننده بسیج در تحقق اهداف و برنامه‌ها خاطرنشان کرد: قدرت بسیج نقش موثری در تقویت وفاق و هم‌افزایی جامعه کار و تولید دارد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از اجرای 31 عنوان برنامه به‌مناسبت هفته بسیج کارگری در سطح استان از تاریخ 5 الی 12 اردیبهشت ماه در سطح استان خبر داد و بیان کرد: سردار شهید عبدالحسین برونسی که 9 اردیبهشت ماه سالروز شهادت ایشان است، و هفته بسیج کارگری به نام این شهید گرانقدر مزین شده است؛ رهبر معظم انقلاب از ایشان به‌عنوان "بنای عارف" یاد کردند.

اسکندری با بیان اینکه شهید مدافع حرم اسدالله عباسی نیز به عنوان شهید شاخص جامعه کارگر و تولید امسال معرفی شده است افزود: برنامه‌های هفته بسیج کارگری در استان گیلان با رویکرد تبیینی، امیدآفرینی، خدمت‌رسانی و کارخانه‌محور در سطح استان، شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود و اهداف برنامه‌ها نیز شامل معرفی دستاوردها و عملکرد جامعه کار و تولید و تعمیق و توسعه و گفتمان‌سازی فرمایشات رهبری و همچنین تبیین نقش جامعه کار و تولید در تحقق شعار سال خواهد بود.

وی دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: دیدار 46 نفر از کارگران منتخب گیلان با رهبر انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و سرکشی از خانواده شهدای کارگر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با حضور اعضای هئیت‌اندیشه‌ورز و برگزاری میز خدمت تخصصی حول 2 محور رفع مشکلات و رسیدگی به امور کارگران و رفع موانع تولید با حضور متولیان کار و تولید استان در شهرک‌های صنعتی و کارخانجات از جمله‌ برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از برگزاری یادواره شهدای کارگری در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: همایش تجلیل از کارگران و کارخانجات نمونه به‌جهت ارج نهادن به زحمات آنان و توسعه فرهنگ کار و کارگری در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

اسکندری تکریم زنان کارگر و کارآفرین را نیز جزو برنامه‌های هفته بسیج کارگری برشمرد و عنوان کرد: برگزاری اردوی‌ راهیان پیشرفت با حضور دانش‌آموزان در شهرک‌های صنعتی و کارخانجات که منجر به فرهنگ‌سازی تولید داخلی و آشنایی جوانان با پیشرفت‌های استان خواهد شد نیز در این هفته دنبال می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های کمک مومنانه و رزمایش شیفت ایثار با حضور گروه‌های جهادی و اردوی راویان پیشرفت با حضور اصحاب رسانه خبر داد و بیان کرد: همایش اعطای نشان اقتصاد مقاومتی و تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه در سطح استان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این ایام است.

انتهای پیام/612/.

دیگر خبرها

  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار