Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاکسازی نمادین گلستان شهدای تیران پس از مراسم تاسوعای حسینی و جمع آوری ظروف یکبار مصرف توسط دوستداران طبیعت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ عضو هیئت مدیره انجمن دوستداران محیط زیست تیران و کرون با اشاره به فعالیت اعضای این انجمن در سطح شهر، اظهار کرد: برنامه پاکسازی نمادین گلستان شهدای تیران پس از مراسم عزاداری تاسوعای حسینی و جمع آوری ظروف یکبار مصرف توسط دوستداران طبیعت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا جهانبخش این برنامه را یک نذر فرهنگی نامید و گفت: بیش از 50 نفر در این برنامه ارزشمند در پاکسازی طبیعت شرکت کردند که این تعداد شاید یک صدم افراد تولید کننده زباله بودند و این امر یک هشدار فرهنگی به مردم است.

وی حفظ زیبایی و تمیزی طبیعت را وظیفه هر انسانی دانست و افزود: انجمن دوستداران محیط زیست و مردم با فرهنگ فارغ از مقام و منصب و جایگاه اجتماعی خود در برنامه پاکسازی گلستان شهدا شرکت کردند که حضور کودکان عزیز، دوستان از انجمن موسیقی، گروه شهر زیبا و انجمن‌ دوستداران میراث فرهنگی در این نذر فرهنگی و حرکت زیبا و شایسته جای تقدیر دارد.

عضو هیئت مدیره انجمن دوستداران محیط زیست تیران و کرون تصریح کرد: همکاری گروه های فعال اجتماعی شهر در امور مختلف باعث هم افزایی و افزایش کارکرد و فعالیت جریان های اجتماعی خواهد شد.

جهانبخش با بیان اینکه حضور مسئولان در برنامه ها موجب ایجاد انگیزه در شهروندان عزیز برای حفظ نظافت شهر و بهداشت عمومی خواهد شد، خاطرنشان کرد: انجمن محیط زیست با پخش دعوتنامه ای در گروه های اجتماعی شهر از همه مردم عزیز و مسئولان به ویژه اعضای محترم شورای شهر دعوت کرده بود که افتخار همراهی آن ها را پیدا نکردیم.

وی ضمن تقدیر از آقایان هاشمی و دادخواه رئیس و عضو شورای اسلامی شهر تیران در انجام هماهنگی لازم برای دریافت کیسه زباله، گفت: این حرکت مردمی پیامی به شهروندان عزیز در جهت حفاظت محیط زیست و همچنین رعایت بهداشت عمومی شهر خواهد بود که امیدواریم باعث حفظ آراستگی شهر و پرهیز از ریختن زباله به خصوص در مراسم های مناسبتی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: سیدمحمد امین شیخ مندی فعال و دوستدار محیط زیست در اقدامی نمادین جهت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک،با شعار" سد مهاباد، سطل زباله نیست" قسمتی از حاشیه سد مهاباد را از وجود هرگونه زباله پاکسازی کرد.

فاروق سلیمانی گفت: هدف از این اقدام را جلب مشارکت‌های مردمی برای پاکیزه نگاه داشتن محیط ‌زیست و ترویج فرهنگ عمومی حفاظت از طبیعت عنوان کرد  و گفت: برای بهره مندی از طبیعت زیبا و سالم ،شهروندان باید طبیعت و تفرجگاهها را تمیز و پاکیزه نگه دارند .

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران