Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ناصر سلمانپور معاون اورژانس شاهرود ضمن بیان اینکه حوادث رانندگی شرق استان سمنان در تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی ۲۵ نفر را به اورژانس بیمارستان شاهرود کشاند، گفت : عصر یک شنبه واژگونی ۲۰۶در محدوده پلیس راه محور میامی به شاهرود پنج مجروح برجای گذاشت که مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اورژانس شاهرود افزود: ساعت ۱۵روز شنبه نیز واژگونی پراید در ورودی شهر میامی مصدومیت شش هموطن را رقم زد و همچنین ساعت ۸:۱۷همان روز نیز واژگونی سمند در روستای سوداغلن دو مصدوم بر جای گذاشت که مجروحان این دو حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی با اشاره به حوادث منجر به فوت رانندگی در شرق استان سمنان نیز ، اظهار داشت: واژگونی وانت در محور بیارجمند-زمان آباد مرگ دختر هشت ساله و مجروحیت شش نفر را رقم زد که به مراکز درمانی منتقل شدند.


سلمانپور تصریح کرد: روز جمعه ساعت ۱۸:۵۴ راکب موتور سوار با سواری مقابل شهرک صنعتی میامی برخورد کرد که این حادثه نیز مرگ در دم راکب را به دنبال داشت.


معاون اورژانس شاهرود افزود: ساعت ۱۹:۴۸ روز پنج شنبه حوالی سه راهی کلاته خیج نیز در اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید در محور شاهرود – آزادشهر مرگ دو هموطن و مصدومیت پنج نفر را رقم زد و همچنین در همین روز بروز تصادف زنجیروار دو خودرو پراید، یک پژو پارس و یک دستگاه لیفان مصدومیت چهار نفر را به دنبال داشت که به مراکز درمانی شاهرود منتقل شدند.


انتهای پیام / ذ


حوادث رانندگی شرق استان سمنان در عاشورا و تاسوعای حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم