Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:23:43 GMT

خلاصه بازی آرسنال - برایتون

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۲۱۴۸

خلاصه بازی آرسنال - برایتون


اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها فوتبال جزیره لیگ جزیره خلاصه بازی آرسنال برایتون

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: ورزش خلاصه بازی آرسنال - برایتون در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال 2 بر صفر برایتون را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ناچو مونرئال و آیوبی برای آرسنال گلزنی کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه پاری‌سن ژرمن - بوردو در جریان رقابت های لیگ فوتبال فرانسه - لوشامپیونا - پاری سن ژرمن 6 بر 2 بوردو را شکست داد. نیمار (دو گل)، ادینسون كاوانی، ژولین دراکسلر و کیلیان ام باپه برای پاریسی‌ها گلزنی کردند و یونس سانخار و مالکوم برای بوردو گلزنی کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی اتلتیکومادرید - لگانس در جریان رقابت های لالیگا، اتلتیکومادرید مقابل لگانس با تساوی بدون گل متوقف شد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی چلسی - منچسترسیتی در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با تک گل کوین دی بروینه چلسی را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه منچسریونایتد - کریستال پالاس در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد 4 بر صفر کریستال پالاس را شکست داد. خوان ماتا، مروانه فلینی (دو گل) و روملو لوکاکو برای منچستریونایتد گلزنی کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی بارسلونا - اسپورتینگ در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا یک بر صفر اسپورتینگ لیسبون را شکست داد. سباستین کواتس (گل به خودی) زمینه پیروزی بارسا را رقم زد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بایرن مونیخ - پاری‌سن ژرمن در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن ژرمن 3 بر صفر بایرن مونیخ را متحمل شکست سختی کرد. دنی آلوز، ادینسون كاوانی و نیمار برای پاری‌سن ژرمن گلزنی کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه منچستریونایتد - زسکامسکو در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد با نتیجه 4 بر یک زسکامسکو را شکست داد. روملو لوکاکو، آنتونی مارسیال، روملو لوکاکو، هنریک میخیتاریان چهار گل شیاطین سرخ را به ثمر رساندند و کوچائف تک گل زسکامسکو را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی لیورپول - اسپارتاک در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در مقابل اسپارتاک مسکو با نتیجه یک بر یک متوقف شد. فرناندو فرانسیسکو رگس برای اسپارتاک و كوتینیو برای لیورپول گلزنی کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. خلاصه بازی منچسترسیتی - شاختار در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی 2 بر صفر شاختار را شکست داد. کوین دی بروینه و رحیم استرلینگ برتری من سیتی را رقم زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4

بازدید 6 تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک بارسا را شکست داد. در بازی رفت بارسا 3 بر 2 پاری سن ژرمن را شکست داده بود و حالا با پذیرش این شکست حذف شد. رافینیا در دقیقه 12، تک گل بارسا را زد و سپس رونالد آرائوخو در دقیقه 29 اخراج شد و بارسلونا ده نفر ادامه داد. پس از آن، عثمان دمبله در دقیقه 40 گل تساوی را برای پاریسی ها زد. ویتینیا در دقیقه 54 گل دوم پاری سن ژرمن را زد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه کیلیان امباپه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 89 دو گل بعدی پاری سن ژرمن را زد و بدین ترتیب این تیم فرانسوی با دبل امباپه به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تحقیر فرح توسط محمدرضا شاه در مقابل دوربین / روایت تلخ مقامات پهلوی از واگذاری بحرین / روش آموزشی بی‌نظیر امام موسی صدر / ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین
  • خلاصه بازی وست هم ۱-۱ بایرلورکوزن (لیگ اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و آرسنال + فیلم
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4