Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

سارا منجزي پور (زاده 6 مهر 1361 - اهواز) بازيگري ايراني است
نام و نام خانوادگي سارا منجزي پور زمينه فعاليت سينما، تلويزيون تولد 6 مهر 1361 - 28 سپتامبر 1982 ‏ محل تولد اهواز، ايران مليت ايرانيپيشه بازيگرمدرک تحصيلي ليسانس معماري
سارا منجزي پور (زاده 6 مهر 1361 - اهواز) بازيگري ايراني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي فارغ‌التحصيل رشته معماري است و فعاليت سينمايي خود را از سال 1390 با فيلم خنده در باران آغاز کرد.[1] او توسط محمدرضا شريفي نيا وارد دنياي بازيگري شده‌است.[2]
سارا منجزي يک بازيگر خوش چهره است که به ظاهرش اهميت مي دهد و در کنار زيبايي، سلامت هم بسيار برايش مهم است.سارا منجزي از آن دسته بازيگراني است که معتقد است وقتي به عنوان يک چهره شناخته مي شوي ديگر اوضاعت فرق ميکند و بايد بيش از ديگران به خودت اهميت دهي و آراسته باشي.
مهم تر از همه اينها بايد اندام متناسب و سالمي داشته باشي تا بتواني براي نقش هاي مختلف انتخاب شوي. کاري که به قول خودش همه حرفه اي هاي دنيا انجام مي دهند. سارا منجزي اصول خاصي براي زندگي اش دارد. به تغذيه اش اهميت مي دهد، ورزش مي کند و به پوست صورتش مي رسد. براي آنکه از رازهاي زيبايي او باخبر شويد، گفتگوي ما با اين دختر خوش اخلاق را بخوانيد و البته به توصيه هاي مفيدش عمل کنيد.

سارا منجزي فارغ‌التحصيل رشته معماري است
توصيه هاي سارا منجزي در مورد زيبايي
ظاهري مناسب به سبک سارا متجزي
سارا منجزي: ظاهري زيبا و آراسته داشتن فقط به آرايش داشتن نيست. پوست خوب، دندان هاي سفيد و مرتب، موهاي مرتب و آراسته نيز در داشتن يک ظاهر ايده آل و مرتب نقش مهم و تاثيرگذاري دارند. سارا متجزي راهکارها و توصيه هاي جالبي براي داشتن پوستي سالم و بي عيب و نقص دارد که در گفتگويش با ما به آنها اشاره کرده است، توصيه هايي که به گفته خودش آنها جزيي از سبک زندگي اش شده اند.
از خواب شب غافل نشويد
سارا منجزي: شب نخوابيدن و بيدار ماندن هاي طولاني متاسفانه در کار ما زياد است و ما بيشتر مواقع به خاطر موقعيت کاري که داريم مجبور هستيم شب بيداري داشته باشيم که البته اين موضوع اجتناب ناپذير است، براي مثال سکانسي که قصه اش در شب اتفاق مي افتد را بايد همان زمان فيلمبرداري کنيم و ما نيز بايد همان زمان سر کار حضور داشته باشيم. اين موضوع بدون شک تاثير زيادي روي صورت افراد حالا چه بازيگرها چه کساني که مشاغل ديگر دارند، مي گذارد.
سادگي هيچ وقت از مد نمي افتد
سارا منجزي: مردم معمولا به عنوان يک الگو به بازيگران و هنرمنداني که چهره هستند نگاه مي کنند، بنابراين يک بازيگر بايد حواسش باشد تا هميشه درست و متناسب لباس بپوشد و در عين حال آراسته باشد و عرف جامعه را هم رعايت کند چون ديده مي شود. خيلي ها هستند که تو را نگاه مي کنند و دوست دارند که شبيه تو باشند پس بايد در انتخاب لباس و پوشش ات خيلي چيزها را رعايت کني چون به عنوان يک چهره ديگر خودت نيستي و هزاران چشم تو را مي بيند.
واقعيت اين است که من اصلا به دنبال مد نيستم و هميشه ساده پوشيدن را مي پسندم و فکر مي کنم سادگي و در عين حال آراستگي باعث مي شود تو مرتب و به روز به چشم بيايي. نظر شخصي من اين است که شيک و آراسته بودن به سادگي است تا اينکه بخواهي رنگ هاي عجيب و غريب يا مدل هاي مختلف استفاده کني. سادگي هيچ وقت از مد نمي افتد و هميشه هم طرفداران خاص خودش را دارد.
سارا منجزي فعاليت سينمايي اش را از سال 1390 با فيلم خنده در باران آغاز کرد
سيگار و قليان ممنوع!
سارا منجزي: نکته ديگري که به نظرم بايد درباره خواب بگويم اين است که شب نخوابيدن ها روي سيستم اعصاب هم تاثير مي گذارد و باعث مي شود افراد عصبي شوند. روي پوست هم که فکر مي کنم همه مان بدانيم چه تاثيرات مخربي مي گذارد. خيلي اوقات براي من پيش آمده که شب به دليل اينکه سر کار بودم خواب کافي و خوبي نداشتم و فردايش گريم روي صورتم نخوابيده و صورتم به شدت خسته بوده. حتي خودم خيلي سعي کردم بشاش و سرحال باشم اما پوست صورتم براي گريم خسته بود و هر کاري هم کرديم آن شادابي را به دست نياورده.
من هم به همه خانم هايي که به زيبايي و آراستگي صورت و ظاهرشان اهميت مي دهند توصيه مي کنم از خواب به موقع شب غافل نشوند تا پوست شادابي داشته باشند اما موضوع مهم ديگري که روي زيبايي صورت و مخصصا پوست تاثير بدي مي گذارد و به تازگي متاسفانه خيلي هم مرسوم شده، سيگار و قليان است که فکر مي کنم همه مان از اثرات مخرب اش تا حد زيادي آگاه هستيم و طبيعتا براي پوست صورت هم آسيب هاي زيادي به همراه دارد.
خوب و درست زندگي کردن براي يک بازيگر خيلي مهم است و اين اتفاق همه جاي دنيا براي بازيگرها از اهميت زيادي برخوردار است. خيلي مهم است که تو به عنوان يک بازيگر، سبک زندگي سالمي داشته باشي و به خودت برسي. وقتي تو بازيگري را به عنوان شغل جدي زندگي ات انتخاب کردي در برابر خودت مسئولي و بايد از خودت مراقبت کني تا هميشه روي فرم باشي.
سارا منجزي: سيگار و قليان علاوه بر تاثيرات بسيار بدي که بر بدن مي گذارند، پوست صورت را هم خراب مي کنند. به نظرم خانم ها اگر به ظاهر و پوست شان اهميت مي دهند مطلقا نبايد سراغ استعمال دخانيات بروند. سيگار و قليان باعث خشکي بيش از حد پوست هم مي شود.
***
خواب نامناسب باعث پيري زودرس مي شود و پوست صورت را خراب مي کند. اين قضيه طبيعتا درباره خانم ها مصداق بيشتري دارد چون پوست صورت شان حساس تر است و ممکن است آسيب بيشتري ببينند. بهترين زمان خواب براي بدن به گفته متخصصان ساعت 10 شب است.
***
خوردن ميوه را به شدت به خانم ها توصيه مي کنم چون باعث طراوت و شادابي پوست مي شود و حتي اگر بخواهند وزن کم کنند هم براي شان ضرر ندارد. همچنين ميوه ها مقادير زيادي آب دارند که براي بدن مفيد هستند.
***
عسل را هم خودم خيلي دوست دارم هم خواص زيادي دارد، من عسل را هم مي خورم و هم به عنوان ماسک براي پوست صورتم استفاده مي کنم. ماسک هاي زيادي مي شود براي پوست صورت با عسل درست کرد که خانم ها مي توانند با توجه به نوع پوست شان از آنها استفاده کنند.
***
همه ما مي دانيم پوست صورت انواع مختلف دارد. چرب، خشک يا مختلط، بنابراين بايد در نوع کرمي که مي خواهيم براي پوست مان استفاده کنيم دقت کنيم و آن را متناسب با پوست مان و ويژگي هايش انتخاب کنيم. اگر هم در اين باره نمي دانيم بهتر است از يک مشاور آرايشي و بهداشتي کمک بگيريم.
***
سليقه من در انتخاب عطر خيلي زياد تغيير نمي کند. من شش سال از عطر شنل صورتي استفاده مي کردم و در حال حاضر هم رايحه دوست داشتني اين عطر را خيلي دوست دارم و چند وقتي است که از آن استفاده مي کنم. بوي اين عطر را آنقدر دوست دارم که شايد تا چند سال رايحه محبوبم باشد.
دستکاري صورت ممنوع؟
سارا منجزي: نکته ديگري که بايد به آن توجه کرد و ممکن است برخي از خانم ها کمي از توجه به آن غافل باشند آفتاب است. آفتاب براي پوست صورت و بدن مضر است و پيري زودرس مي آورد. بنابراين استفاده از کرم هاي ضد آفتاب متناسب با پوست را در هر شرايطي نبايد فراموش کرد و من خودم ترجيح مي دهم دور آفتاب گرفتن را خط بکشم و سراغش نروم.
از طرف ديگر به نظر من يک بازيگر نبايد به اصطلاح زياد توي صورتش دست ببرد و بازيگراني که تغييرات زياديدر صورت شان به وجود مي آورند، مسلما نمي شود در خيلي از نقش ها از آنها استفاده کرد. فکر مي کنم برخي عمل هاي زيبايي، استفاده از ژل و بوتاکس و ... باعث مي شود ري اکشن هاي صورت شان را از دست بدهند و حرکات صورت شان باورپذير نشود و همين موضوع طبيعتا روي بازي شان هم تاثير مي گذارد و نقشي که قرار است بازي کنند براي بيننده هم قابل باور نخواهد بود.

سارا منجزي يک بازيگر خوش چهره است که به ظاهرش اهميت مي دهد
سبک زندگي من
سارا منجزي: شايد بازيگرها به خاطر شغل شان در بعضي از شرايط مجبور باشند مراقبت هاي بيشتري از خودشان کنند و اين به خاطر نقش هاي مختلفي است که به آنها سپرده مي شود. من سعي مي کنم هميشه ورزش کنم و درست غذا بخورم و هميشه هم يک رژيم غذايي سالم را رعايت کنم. به نظرم پوستس الم و خوب براي يک بازيگر بايد مهم باشد و به همين خاطر من سعي مي کنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم هاي پوستي متناسب با پوستم استفاده کنم.
اعتقادم هم در اين زمينه اين است که بايد براي داشتن پوست صورت خوب پيشگيري کرد و قبل از اينکه پوست دچار مشکل شود از کرم هاي مناسب استفاده کرد. همچنين من دکتر پوست خوبي انتخاب کردم که مشاوره هاي خوبي براي داشتن پوست سالم به من مي دهد و هميشه از راهنمايي هاي شان بهترين استفاده را مي کنم. همچنين در کنار کرم هاي متناسب بيشتر از ماسک هاي طبيعي مثل ماسک خيار و عسل براي پوستم استفاده مي کنم که به نظرم تاثير خيلي خوبي در شادابي پوست صورت و چهره به خصوص خانم ها دارد.
تناسب اندام و سلامتي
سارا منجزي: مسلما يک بازيگر بايد اندام متناسبي داشته باشد و اندام خوب او در نقش هايي که به او سپرده مي شود هم تاثير دارد. البته ما پوشش اسلامي داريم و شايد بدن بازيگران مان مخصوصا خانم ها به آن شکل ديده نشود اما بايد اين نکته را در نظر داشت که پرده سينما و قاب تلويزيون اندام را درشت تر نشان مي دهد و هر چقدر که اندام ظريف تري داشته باشي در تصوير بهتر ديده مي شوي.
همه اين نکات در کنار ورزش کردن و تناسب اندام باعث سلامتي مي شود که به نظر من خيلي مهم است. در واقع رعايت يک رژيم خاص و داشتن تغذيه مناسب در کنار ورزش درست است که تناسب اندام را به همراه مي آورد اما باعث مي شود بدن سالمي هم داشته باشيم.
از طرف ديگر در شغل ما اندام متناسب داشتن باعث مي شود وقتي مي خواهي نقش هاي مختلف را بازي کني خودت هم از آمادگي جسماني که داري لذت ببري. همچنين کارگردان هايي هم که قرار است تو را انتخاب کنند با در نظر گرفتن معيارها و ويژگي هاي نقش، راحت تر سراغت بيايند. درباره ورزش هم بايد بگويم رشته هاي ورزشي مورد علاقه من تي آرابکس و تنيس و شنا هستند که هر سه رشته را به خانم ها توصيه مي کنم که حتما در برنامه شان قرار دهند و اگر تصميم دارند سراغ رشته ورزشي خاصي بروند يکي از اين سه رشته را انتخاب کنند.
تي آرابکس رشته جالب و جذابي است و حتي مربي من مي گفت اين ورزش به خاطر کشش عضلاني که در بدن به وجود مي آورد و باعث انعطاف بدن مي شود، قد را هم بلندتر مي کند. از نظر من اين ورزش خيلي به خانم ها براي داشتن يک اندام ايده آل و درست کمک مي کند و حتما به خانم هايي کمه اين مصاحبه را مي خوانند، اين ورزش را توصيه مي کنم.
شنا هم ورزش بسيار مناسبي است و خودم خيلي سال است که شنا مي کنم و اين رشته جزو رشته هاي محبوب من است. تنيس را هم تقريبا به تازگي شروع کردم و خيل يهم دوستش دارم. اين ورزش بسيار کالري سوز است و به عقيده من براي خانم هايي که قصد کاهش وزن دارند کاملا مناسب است چون در عين حال هم به کم کردن وزن شان کمک مي کند هم يک ورزش سرحال کننده است.
توصيه مهم ديگري که دوست دارم به خانم ها داشته باشم نوشيدن آب زياد در طول روز است. به نظرم کساني که ورزش مي کنند و کالري مي سوزانند چون بدن شان زياد دچار تعريق مي شود، حتما به آب کافي نياز دارند و نبايد از آن غافل شوند. به نظرم خانم ها بايد براي سالم نگه داشتن بدن شان ورزش کنند تا متناسب بمانند و آب کافي هم بنوشند تا پوست صورت شان خراب نشود و بدن شان هم که طبيعتا بايد نيازش با نوشيدن آب تامين شود.
تصاوير سارا منجزي

عکس هاي سارا منجزي

عکسهاي جديد سارا منجزي

بيوگرافي سارا منجزي

.............

سارا منجزي

تصاوير سارا منجزي
گردآوري : بخش سرگرمي بيتوته
منابع:
ويکي پديا
ماهنامه ديده بان


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، در مقاله‌ای که در مجله Langmuir منتشر شده است، دانشمندان توضیح دادند که بیشتر آزمایش‌هایی که امروز استفاده می‌شود مبتنی بر واکنش‌های آنتی‌ژن و آنتی‌بادی است. ماده فلورسانس یا پروب ذرات رنگی به آنتی‌بادی‌ها وصل می‌شود تا نتیجه مشخص شود. هنگامی که آنتی‌بادی‌ها به ویروسی مانند SARS-COV-۲ می‌چسبند، این پروب‌ها حضور ویروس را اعلام می‌کنند. استفاده از نانوذرات رنگی به دلیل سادگی در اجرای آن و تجهیزات علمی کمی برای انجام آزمایشات بسیار مورد توجه است.

نانوذرات طلا رنگی با ثبات شیمیایی بالا و جذب پلاسمون منحصر به فرد، به طور گسترده به عنوان پروب در آزمایشات ایمنی‌سنجی استفاده می‌شوند. به گفته محققان، چنین موادی دارای تطبیق‌پذیری بالایی هستند و رنگ‌های آن‌ها بر اساس اندازه و شکل تغییر می‌کند. علاوه بر این، سطح آن‌ها را می‌توان با استفاده از ترکیبات تیول اصلاح کرد.

در آزمایش‌های معمولی که از نانوذرات طلا رنگی استفاده می‌کنند، اغلب باید چگالی نوری نانوذرات طلا را تقویت کنند، به طوری که پزشکان بتوانند به راحتی قدرت سیگنال تولید شده توسط تعامل بین آنتی‌بادی‌ها و ماده هدف را اندازه‌گیری کنند. با افزایش میزان نانوذرات طلا می‌توان تا حدی سیگنال را بهبود داد اما مقدار بسیار زیادی از نانوذرات طلا نیاز است. برای حل این مشکل محققان چیدمان جدیدی از نانوذرات طلا ارائه کردند.

محققان روش جدیدی به نام رسوب خودسازمانده (SORP) را پیشنهاد کردند. SORP با حل کردن پلیمرها در حلال‌های آلی کار می‌کند. پس از اینکه حلال آلی توسط تبخیر حذف شد، پلیمرها با هم جمع می‌شوند و ذرات ریز را تشکیل می‌دهند.

هیروشی یابو، یکی از نویسندگان این مقاله می‌گوید: «با استفاده از پلیمرهای تزئین‌شده با نانوذرات طلا که توسط SORP جمع‌آوری شده‌اند، تصمیم گرفتیم ببینیم چقدر در تشخیص ویروس آنفولانزا موثر هستند و آیا حساسیت بیشتری در تشخیص واکنش‌های آنتی‌ژن-آنتی‌بادی دارد یا خیر. روش ما منجر به چگالی نوری بالاتری نسبت به نانوذرات طلا شد.»

یافته‌های این گروه نشان داد که می‌توان از این فناوری در فضای خارج از آزمایشگاه نیز استفاده کرد.

کد خبر 6087499 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین