Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردن انسان شامل ۷ مهره است. مفاصل مهره های گردنی مستعد ساییدگی، کاهش فاصله و فتق دیسک هستند. در دنیای امروز و به جهت تغییر سبک زندگی و مشاغل، گردن درد یکی از بیماریهای شایع جوامع شده است، بطوری که نتایج تحقیقات نشان می دهد که از هر صد نفر حدود ۵ نفر به گردن درد مبتلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل متعددی باعث ایجاد درد در گردن و متعاقب آن دردهای تیر کِشنده و جان فرسا در اندام فوقانی بدن می شود. از جمله این عوامل می توان به: التهاب بافتهای نرم اطراف مفاصل مهره ای، خشکی مفاصل، وضعیت نامناسب سر و شانه ها، تغییر شکل مهره ها به طور اولیه یا ثانویه، آرتروز، دیسک و بیماریهای ناشی از گرفتگی های عضلانی، کشیدگی لیگامانی و بیماریهای روماتیسمی اشاره کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه پیشگیری از گردن درد را قبل از اینکه ناتوانتان کند در قالب اینفوگرافیک مشاهده کنید.

چند ورزش زیر حرکت کششی ساده هستند که به تغییر شرایط کمک می کنند:
اسکالین ها: لبه های صندلی خود را بگیرید و گردن را به اطراف خم کنید.
اسکالین های قدامی: این کشش تقریبا شبیه به حرکتی است که بالا گفته شد اما این بار گردن را به عقب و جلو می آورید.
تراپسیوس بالایی: با دست راست پایین صندلی خود را بگیرید، سر را به سمت چپ خم کنید و چانه را به آرامی به سمت راست بچرخانید. با دست چپ به آرامی پشت سر را به طرف پایین بکشید.
اینفوگرافی که در ادامه می خوانید حرکات بیشتری از آنچه گفته شد معرفی می کند. همه این حرکات را امتحان کنید و ببینید کدامشان بهتر برایتان کار می کند.

انتهای پیام/

حرکاتی ساده برای از بین بردن درد گردن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از امپراتوران روم گرفته تا جان دی. راکفلر که به اولین میلیاردر جهان تبدیل شد، دنیا شاهد زندگی ثروتمندان بسیاری بوده است. اما ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان کجا زندگی می کنند؟ اینفوگرافیک زیر، کشورهایی را که بیشترین تعداد میلیاردرها را در سال ۲۰۲۴ در خود جای داده اند را نشان می دهد.

کشورهای دارای بیشترین میلیاردرها در سال ۲۰۲۴

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردرها در جهان است. چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است.

ایالات متحده و چین با هم نزدیک به نیمی از ۳,۲۷۹ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند. پس از آنها هند با ۲۷۱ میلیاردر و بریتانیا با ۱۴۶ میلیاردر قرار دارند.

با این حال، در مجموع، کشورهای اروپایی شش کشور از ۱۰ کشور برتر و هشت کشور از ۲۰ کشور برتر با بیشترین تعداد میلیاردرها هستند.

به طور طبیعی، بزرگترین اقتصادهای جهان در تعداد میلیاردرها بیش از حد حضور دارند، زیرا فرصت های بیشتری برای تولید ثروت فراهم می کنند.

سوئیس، سنگاپور و سوئد از این نظر با دیگر کشورها فرق می کنند و تنها یکی از آنها در بین ۲۰ اقتصاد برتر از نظر تولید ناخالص داخلی قرار دارند. تصور می‌شود که هر سه کشور دارای نرخ‌های مالیاتی بالایی هستند که معمولاً برای ثروت اندوزی مفید نیستند. اما برداشت ها می تواند گمراه کننده باشد. به عنوان مثال، سوئد مالیات بر ارث، نرخ ثابت بر عایدی سرمایه و نرخ مالیات شرکتی ۲۱ درصدی ندارد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902620

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • اینفوگرافیک/ کدام کشور‌های جهان کلاهک اتمی دارند؟
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال