Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مصاحبه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان رضوی تا نیمه مهرماه انجام می‌شود.

محمد معلم شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: 284 نفر در خراسان رضوی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند که از این تعداد 161 نفر مرد و 123 نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: بررسی و کنترل مدارک این پذیرفته شدگان بنا بر آنچه در سایت سازمان سنجش از طرف داوطلبان ثبت شده از تاریخ 15 تا 30 مهرماه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از این، پذیرفته شدگان مرحله نخست برای معاینات پزشکی به درمانگاه فرهنگیان و سپس برای انجام مصاحبه تخصصی به دانشگاه فرهنگیان فرستاده می‌شوند.

معلم شهری تصریح کرد: بدیهی است جدول زمان‌بندی و نحوه و محل مراجعه این داوطلبان از طریق سایت رسمی اداره امور اداری و تشکیلات اداره کل آموزش وپرورش با آدرس edari.razavi.medu.ir اطلاع‌رسانی می‌شود. این جدول زمان بندی پس از ایام تعصیلات تاسوعا و عاشورا با برگزاری کمیته تصمیم گیری بررسی و اعلام می‌شود.

وی اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود نیمه مهرماه بخش مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش انجام شود.

رئیس اداره امور اداری و تشکلات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: داوطلبان باید قبل از مراجعه نسبت به تکمیل و همراه داشتن اصل و کپی مدارک و مطالعه اطلاعیه‌ها اقدام کنند.از پذیرفته شدگان تقاضا داریم هیچ وجهی به هیچ حسابی واریز نکنند مگر اینکه از طریق سایت‌های معتبر اطلاع‌رسانی شده باشد.

انتهای پیام/

R41347/P1361/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا پایان فروردین توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود. پس از اعلام نتایج، کانون‌های ارزیابی کار خود را آغاز کرده و پذیرفته شدگان گزینش می‌شوند.

او ادامه داد: طبق برنامه فرآیند «ارزیابی تکمیلی» تا قبل از ۲۸ اردیبهشت به سرانجام می‌رسد و نتایج نهایی توسط سازمان سنجش در اواسط خرداد اعلام می‌شود.

فرهادی با بیان این که داوطلبانی که در مصاحبه قبول شدند باید آموزش‌های لازم را ببینند؛ تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده داوطلبان در مرداد و شهریور آموزش‌های لازم را می‌بینند و از اول مهر وارد کلاس‌های درس می‌شوند.

گفتنی است که آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای جذب ۲۸ هزار معلم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار