Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:36:16 GMT

مزایای جعبه‌دنده جدید رنو

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۲۷۵۷

مزایای جعبه‌دنده جدید رنو

مدیر مهندسی محصول پارس خودرو از عرضه محصولات رنو در این شرکت با گیربکس جدید JHQ و کلاچ هیدرولیک خبر داد.

به گزارش مشرق، پژمان شادچهره با بیان این مطلب که گیربکس JHQ نسل پیشرفته گیربکس های دستی در دنیاست و مزایای زیادی نسبت به گیربکس هایJH3 دارد افزود: از این پس محصولات گیربکس دستی خانواده رنو در پارس خودرو با گیربکس پیشرفتهJHQ تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر بیشتر شرکت های خودرو ساز بزرگ دنیا در خودروهای با گیربکس دستی به جهت مزایا و سهولت رانندگی از کلاچ های هیدرولیک استفاده می کنند و شرکت پارس خودرو نیز به جهت بالا بردن رضایتمندی مشتریان، محصولات رنو خود را با کلاچ هیدرولیک به بازار عرضه می کند.

شادچهره با بیان مزایای کلاچ هیدرولیک و گیربکس جدید خاطر نشان کرد: نگهداری ساده تر، طول عمر بیشتر گیربکس، راندمان بالاتر، مصرف کمتر روغن گیربکس و کاهش آسیب های زیست محیطی ناشی از مصرف روغن از مزایای استفاده از کلاچ هیدرو لیک نسبت به کلاچ کابلی است.

مدیر مهندسی محصول پارس خودرو تصریح کرد: عملکرد بهتر پدال کلاچ، تعویض دنده راحت تر از دیگر مزایای کلاچ هیدرولیک است که از مهرماه سال جاری محصولات تندر، ساندرو دستی و پارس تندر از دی ماه با کلاچ هیدرولیک تولید و عرضه می شوند.

گفتنی است پیش از این شرکت پارس خودرو ساندرو استپ وی دستی را با گیربکس JHQ تولید و به مشتریان عرضه می کرده است.

منبع: جام جم آنلاین ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌. 

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول