Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری ظهر عاشورا در میدان توپخانه زمان قاجاریه را مشاهده می کنید.

سرویس عکس و فیلم فردا: مراسم عزاداری ظهر عاشورا در میدان توپخانه زمان قاجاریه را مشاهده می کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد

امتداد -مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی روز یکشنبه ساعت 13 برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این مراسم به صورت زنده راس ساعت اعلام شده از طریق سرویس اشتراک ویدیو آپارات و صفحه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش می شود.

 مراسم قرعه کشی جشنواره “پذیرنده ملی” برای دارندگان تمامی کارت های شبکه بانکی کشور و دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک ملی ایران برگزار و اسامی برندگان اعلام می شود.

بانک ملی ایران در این جشنواره علاوه بر اهدای جوایز ارزنده،  بسته های تشویقی، خدماتی و متمایزی را برای شرکت کنندگان اختصاص داده است.

در مراسم قرعه کشی فردا یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۹۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی برای  دارندگان تمامی کارت های بانکی و ۱۰  کمک ‌هزینه ۱۰ میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه برای کسانی که در این جشنواره شرکت کرده اند؛ در نظر گرفته شده است.

«جشنواره پذیرنده ملی»  یکی از طرح‌های جدید بانک ملی ایران است که در دو بخش برای دارندگان تمامی کارت های شبکه بانکی کشور و دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک ملی ایران برگزار می شود و هر کدام می توانند از جوایز و بسته های تشویقی، خدماتی و متمایز این بانک استفاده کنند. 

پرداخت تسهیلات ویژه تا سقف۵۰ میلیارد ریال در این طرح برای دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران اختصاص داده شده است که می توانند برای ورود به جشنواره با حداقل ۳۰ میلیون تومان تراکنش ماهانه (POS) علاوه بر بهره مندی از بسته های کاربردی، از تسهیلات ویژه تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات ۲ میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه ۱۰ میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز ) شرکت کنند.

همچنین ۹۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی نیز برای  دارندگان  تمامی کارت های  بانکی  در نظر گرفته شده و دارندگان کارت های همه بانک ها، با هر یک از کارت‌های فعال خود در شبکه بانکی می توانند از این پس شانس خود را برای برنده شدن ۹۵ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ملی(سداد)؛ به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز، (هر ۱۰۰ هزار تومان یک امتیاز) در هر ماه امتحان کنند.

برای شرکت در این جشنواره کافی است تا پرداخت‌های بالای ۲۰۰ هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) از ساختمان شهرداری تا الاغ‌های حمل زباله در عصر قاجار
  • توصیه‌های ایمنی برق در زمان وقوع طوفان و باران شدید
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (28 اسفند)
  • برگزاری مراسم شکرانه عملیات دانش آموزی «میدان ۱۴۰۲» در مشهد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • کیومرث هاشمی: دوران رقابت تمام شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است
  • وزیر ورزش در مراسم اهدای حکم تقوی؛ دوران رقابت تمام شد و وقت رفاقت در والیبال است
  • جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی اصفهان + آدرس