Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - تصاویری زیر مربوط به مراسم رژه شصت و نهمین سالگرد روز نیروهای مسلح در کره جنوبی است. این مراسم در حالی برگزار شد که مدت‌هاست تنش در شبه جزیره کره بالا گرفته است.

منبع: AFP/GettyImages, AP, Reuters

61265

کلید واژه‌ها : نیروهای مسلح - کره جنوبی -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل نیروهای مسلح می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه شورای‌عالی مسکن و آیین واگذاری 10 هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح طی سخنانی بیان کرد: نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیروهای مسلح است؛ موضوع انگیزه و آرامش برای این نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: رئیسی: پیشرفت‌های کشور باید به تصویر کشیده شوند

وی افزود: نقش مسکن در هزینه‌ی زندگی و سبد مصرف بالاترین بخش است، تأمین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش بسیاری برای ایشان و خانواده‌هایشان فراهم کند. همت فرماندهان عالی نیروهای مسلح با همکاری وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح قابل تقدیر است.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: دولت و نیروهای مسلح با توجه به امکانات‌شان کار ساخت مسکن را با حساسیت دنبال می‌کنند و با حرکت جهادی باید این مسیر ادامه داشته باشد. امروز 10 هزار واحد مسکونی تحویل نیروهای مسلح می‌شود و آغاز عملیات ساخت 14000 واحد مسکونی را برگزار می‌کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1224693 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • ساخت مسکن نیروهای مسلح عملیاتی شد
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • ساخت ۵٠٠ هزار واحد برای کارکنان نیروهای مسلح با دولت تفاهم شده است
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد
  • واگذاری ۱۰ هزار واحدمسکونی نیروهای مسلح/امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن
  • خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای نیروهای مسلح + فیلم
  • خبر خوش سرلشکر موسوی درباره ساخت مسکن برای نیروهای ارتش
  • رئیسی: ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل نیروهای مسلح می‌شود