Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: حرفی که می‌زنم قول قهرمانی نیست اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به این عنوان برسیم.

مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد شرایط تأسیسات دریایی در تعطیلات لیگ برتر فوتسال کشورمان اظهار داشت: واقعا شرایط برای ما سخت بود، 3,4 بازیکن ما در تیم ملی حضور داشتند، یک بازیکن در تیم دانشجویان بود و یکی، 2 بازیکن هم که مصدوم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی عملا با 5,6 بازیکن این یک ماه را تمرین کردیم که شرایط خوبی نبود.

وی ادامه داد: با همه این شرایط برای آغاز لیگ آماده هستیم و سعی داریم مقابل تیم جوان پارسیان شهر قدس به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم تأسیسات دریایی در خصوص اینکه گفته می‌شود این تیم به همراه گیتی‌پسند و مس سونگون شانس‌های اصلی کسب مقام قهرمانی لیگ امسال هستند، گفت:‌ این مسئله را قبول دارم اما نباید فرش‌آرا و حفاری را هم دست‌کم گرفت. در نهایت فکر می‌کنم قهرمان این فصل در روز پایانی و شاید لحظات پایانی مشخص می‌شود.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا هدف تأسیسات دریایی در این فصل قهرمانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که اول فصل رخ داد و بودجه باشگاه کم شد کمی کارمان سخت است اما مجموعه‌ بازیکنان و مربیانی که در تأسیسات کار می‌کنند همیشه برای قهرمانی می‌جنگیدند. حرفی که می‌زنم قول قهرمانی نیست اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به این عنوان برسیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!