Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@02:29:31 GMT

انیمیشن وصال عاشورایی شهید حججی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۳۶۱۵

انیمیشن وصال عاشورایی شهید حججی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جهان نیوز،انیمیشن وصال عاشورایی شهید حججی و امام حسین علیه السلام.
دریافت.mp4

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا

پنج پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی‌ هنری «کاسا انسندیدا» در پایتخت کشور اسپانیا به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایسنا، «جایگزین» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، «باد دوچرخه‌سوار» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی، «مثل یک پروانه روی قلب» به کارگردانی مریم خلیل‌زاده و «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیرهوشنگ معین (ویژه نوجوانان)، عنوان پنج پویانمایی کانون است که در این مرکز به نمایش گذاشته می‌شود.

بر همین اساس، این پنج فیلم در مدت زمان ۵۰ دقیقه برای مخاطب بالای پنج سال و خانواده‌هایشان اکران خواهد شد.

عنوان‌های انتخاب شده برای این برنامه ۵۰ دقیقه‌ای تلفیقی از داستان‌های غنی ایران و جادوی انیمیشن است که پیچیدگی‌ها، قدرت و زیبایی هنر ایرانی را بررسی می‌کند.

مرکز فرهنگی هنری «کاسا انسندیدا» به‌طور ویژه از هنرمندان جوان حمایت می‌کند و از جمله فعالیت‌های آن برگزاری نمایشگاه‌های هنری آوانگارد، برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست و اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند هنرهای نمایشی، فیلم، نمایشگاه‌ و دیگر اشکال خلاقیت معاصر است.

بر اساس این خبر، فیلم‌های «خانه دوست کجاست» و «زندگی و دیگر هیچ» آثار زنده‌یاد عباس کیارستمی نیز سال ۱۳۸۵ در این مرکز فرهنگی‌هنری برای علاقه‌مندان بر روی پرده نمایش رفت.

برنامه ویژه‌ای که به نمایش فیلم‌های کانون اختصاص دارد در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ (۱۶ و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴) در شهر مادرید اسپانیا به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت تعطیلی موقت فوتبال باشگاهی به دلیل برگزاری بازی های ملی
  • تفال به حافظ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲؛ روزگاریست که سودای بتان دین من است...
  • گزیده نقدهای انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 (Kung Fu Panda 4)
  • رئال مادرید، منچسترسیتی یا آرسنال؟ مقصد کیلیان ام باپه کجاست؟ (انیمیشن عمر مومنی)
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)
  • برگ برنده صنعت انیمیشن دنیا چیست؟
  • تدارک مرکز پویانمایی صبا برای نوروز
  • نمایش ۵ انیمیشن ایرانی در اسپانیا
  • سیمای کیش هر روز با یک فیلم سینمایی و انیمیشن میهمان مخاطبان