Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عزاداران حسینی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان با حضور در مساجد و حسینیه ها در غم از دست دادن سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش به سوگ نشستند و با حضرت زینب (س) و قافله اسرای کربلا همدردی کردند.
عزاداران و هیات های حسینی به ویژه کودکان و جوانان با در دست داشتن شمع در آیین شام غریبان امام حسین(ع) و فرزندانش شرکت و با مرثیه خوانی و نوحه سرایی در رثای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزندان و اصحاب ایشان با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم ناله شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شام غریبان سحر ندارد، آه یتیمان اثر ندارد، چراغ خولی و دیر نصارا، شهید اشقیا منزل مبارک، مظلوم حسینم محروم حسینم، الهی طفلی بی بابا نباشد و اگر باشد در این دنیا نباشد» گوشه ای از زمزمه اشک بار عزاداران مظلوم نینوا در زاهدان بود.
آیین شام غریبان در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در فضایی آکنده از حزن و اندوه با شرکت هیات های عزاداری در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از دیگر نقاط سیستان و بلوچستان علاقه مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در شهرستان های مختلف استان با برپایی آیین شام غریبان به یاد بازماندگان حادثه کربلا در مساجد، حسینیه ها و تکایا با روشن کردن شمع به سوگواری پرداختند.
7316**3042 خبرنگار:عصمت جهانی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ تن گندم از نیمه دوم فروردین تاکنون از کشاورزان استان به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
حسینی افزود: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین و ۶۰۰ دستگاه دروگر برای برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است و به بهره برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان