Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروهي از زنان قرباني تجاوز گروهي نظاميان ارتش ميانمار در گفتگو با شبکه خبري الجزيره تجربه غم‌انگيز خود را بازگو کردند که مهر باطلي است بر ادعاي دولت ميانمار که گزارش‎هاي مبني بر تجاوز نظاميان به زنان و دختران روهينگيا را انکار مي‌کند.
به گزارش گروه خبرگزاري ميزان، در هفته‌هاي اخير در ميان جنايت‎هاي ارتش ميانمار عليه مسلمانان گزارش‎هايي جسته‌وگريخته از تجاوز گروهي به زنان و دختران روهينگيا منتشر شد که با تکذيب شديد دولت ميانمار مواجه شد و آنها را جنگ رسانه‌اي و تبليغاتي بي‌مبنا عليه ارتش عنواند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار شبکه خبري «الجزيره» اما در روزهاي اخير به ميان آوارگان مسلمانان در اردوگاه‌هاي مستقر در بنگلادش رفته و گزارشي مستند و دردناک از زنان و دختراني تهيه کرده که مورد تجاوز نظاميان ميانمار قرار گرفته‌اند.
«عايشه بِگوم» که يک هفته پيش به همراه شوهر و پسر يک‌ساله‌‌اش توانسته از خشونت‎هاي ارتش ميانمار به بنگلادش فرار کند داستان خود را گريه‌کنان اينگونه تعريف مي‌کند: 13 روز پيش به همراه چند تن از خواهرهاي شوهرم در روستاي «تامي» در حال خوردن شام بوديم که به ناگهان گروهي از نظاميان مسلح ارتش ميانمار در خانه را شکستند و وارد اتاق شدند و به زور پسرم را از من جدا کردند و مانند توپ فوتبال به فرزندم ضربه مي‌زدند.
«عايشه بِگم» در ميان اشک‎هاي مداوم خود ادامه مي‌دهد: نظاميان اسلحه‌ها را به طرف ما گرفته بودند و تهديد به شليک مي‌کردند و به زور هر پنج نفر ما را به اتاقي بردند.
به گفته «عايشه بِگُم» دو تن از خواهرهاي شوهرش دو روز پس از تجاوز به عنف و شکنجه‌هاي جسمي نظاميان ارتش ميانمار مي‌ميرند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

به گزارش ورزش سه، او که گفته می شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است.

پیش از مورایس، چهره های نامداری نظیر فرانک ریبری، کلارنس سیدورف، نیکولاس آنلکا، پل پوگبا و.... مسلمان شده بودند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899967

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • ژوزه مورایس مسلمان شد
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت