Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ژیمناستیک هنری می‌گوید که کسب سهمیه المپیک و مدال بازی های آسیایی کار سختی است اما ژیمناست ها تمام تلاش خود را خواهند کرد.

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در گفت و گو با ایسنا، در پایان اولین مرحله اردو اظهار کرد: هدف اصلی ما آمادگی برای بازی های آسیایی جاکارتا است. بازی‌های جاکارتا مثل المپیک، میدان بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بتوانیم روی سکو برویم، اما کار بسیار سختی خواهد بود. کشورهای چین، کره و ژاپن که سرآمد این رشته در دنیا هستند در این رقابت ها حاضر هستند ولی ما تلاش می کنیم تا برای اولین بار در بازی های آسیایی مدال کسب کنیم. البته ما در دوره های قبل بازی های آسیایی فینالیست داشتیم که امیدوارم در این دوره منجر به مدال هم بشود.

او به حضور تیم ملی ژیمناستیک هنری در رقابت های بین المللی اشاره کرد و گفت: رقابت های بین المللی اسلوونی برای جوان‌تر هاست تا تجربه کسب کنند و ۷۰ تا ۸۰ درصد تیم اعزامی به این رقابت ها جوان ها خواهند بود. بعد از اسلوونی در نظر داریم که با سه ژیمناست به رقابت های جام تیوتا که به میزبانی ژاپن و در تک وسیله برگزار می شود برویم. علاوه بر این دو رقابت یک تا دو رقابت تدارکاتی دیگر نیز داریم تا بچه ها برای بازی های جاکارتا به خوبی آماده شوند.

سرمربی تیم ژیمناستیک هنری کسب سهمیه المپیک را کار سختی عنوان و خاطر نشان کرد: کسب سهمیه المپیک بسیار کار دشواری است. فکر می کنم برای کسب سهمیه در سال آینده یک تا دو مسابقه برگزار می شود و هر کشوری بتواند میان ۲۴ تیم اول دنیا باشد سهمیه حضور در المپیک را کسب خواهد کرد. این کار سختی است و ما برای این امر برنامه ریزی می کنیم، اما نمی‌توانیم قول ۱۰۰ درصدی بدهیم.

او در مورد شرایط اولین اردوی ژیمناستیک هنری با سرمربیگری خودش و مرحله بعدی این اردوها بیان کرد: این اولین مرحله اردو بود که به میزبانی خوب همدان و در ۱۴ روز برگزار شد. حدود یک ماه و نیم ملی پوشان دور از اردو بودند و ما هم فرصت زیادی تا رقابت های بین المللی اسلوونی نداریم. این مرحله از اردو بسیار خوب بود و ژیمناست ها توانستند برنامه های خود را تمرین کنند و به نظر من در پایان این اردو نتایج مثبتی حاصل شد. مرحله بعدی اردوی ما در استان لرستان خواهد بود.

خیرخواه در پایان گفت: باید از فدراسیون تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ژیمناستیک فراهم کرده است و خیلی از شاخه های این رشته احیا و حتی در برخی رشته اعزام هم داشتیم. این‌ها کار بزرگی است . امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

به گزارش ایسنا، مرحله اول اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان با حضور ۱۱ ورزشکار زیر نظر کادر فنی جدید تیم ملی از ۲۲ شهریور تا ۵ مهر در همدان برپا شد. این ملی پوشان برای رقابتهای بین المللی اسلوونی آماده می شوند. محمدرضا خیرخواه سرمربی گری تیم ملی ژیمناستیک هنری را به عهده دارد. هادی خناری نژاد، سعیدرضا کیخا، سامان مدنی، پدرام زاهدی، حمید قاقزانی، ایمان خاموشی، مهدی احمدی کهنی، نیما عزیزی، عبدالله جامعی، نیما بیگدلوف و محمدرضا حمیدی اسامی ۱۱ ملی پوشی است که بعد از رقابت های انتخابی به این مرحله از اردو دعوت شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم

سرمربی لیورپول می‌گوید ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد مهم است، اما نه به اندازه پیروزی در این بازی.

طرفداری | یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در مصاحبه‌ای در مورد رقابت با منچستریونایتد صحبت کرده است.

به گزارش تلگراف، تیم تحت هدایت یورگن کلوپ امروز یکشنبه (27 اسفند) در دیداری از رقابت‌های اف‌ای کاپ مقابل منچستریونایتد قرار می‌گیرد. پیش از این بازی مهم، سرمربی لیورپول در مورد رقابت با شیاطین سرخ صحبت کرده است. کلوپ می‌گوید که در طول دوران حضورش در لیورپول، به دلیل تمرکز به رقابت با سایر مدعیان قهرمانی، فرصتی برای ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد وجود نداشته است.

نظر شما در مورد رقابت با منچستریونایتد چیست؟

آن جمله معروف (سر الکس درباره گرفتن جایگاه لیورپول) را می‌دانم؛ اما صادقانه بگویم که وقتی به اینجا آمدم، چیزهای دیگری برای فکر کردن به جز منچستریونایتد داشتم. در اولین سال حضورم، لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، در سال دوم چلسی و سپس منچسترسیتی شروع به برنده شدن در لیگ کرد. اما منچستریونایتد، نه. اگر مقابل‌شان بازی داشته باشیم، بله به آنها فکر می‌کنیم اما اگر مقابل‌شان نباشیم، نه! آنها هرکاری می‌توانند بکنند و نمی‌توانم دراین باره کاری انجام دهم.

اما منچستریونایتد همیشه یکی از بزرگترین باشگاه‌های انگلستان بوده است. آیا برای شما عجیب نیست که هیچ رقابت واقعی بین شما وجود ندارد؟

من نمی‌گویم که هیچ رقابتی وجود ندارد. همیشه رقابت وجود دارد، به خصوص زمانی که شما در لیگ برتر هستید. اما این رقابت مانند زمانی که من در دورتموند بودم و با بایرن مونیخ رقابت می‌کردیم، نیست. در آن زمان، ما هر دو برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیدیم و این یک رقابت واقعی بود.

آیا فکر می‌کنید که در آینده رقابت بین لیورپول و منچستریونایتد بیشتر خواهد شد؟

این بستگی به هر دو باشگاه دارد. اگر هر دو باشگاه به رقابت برای قهرمانی ادامه دهند، رقابت بیشتر خواهد شد. اما اگر فقط یکی از باشگاه‌ها برای قهرمانی رقابت کند، رقابت کمتری بین آنها وجود خواهد داشت.

با توجه به بازی روز یکشنبه مقابل منچستریونایتد، چه چیزی برای شما مهم‌تر است؟ پیروزی در این بازی یا ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد؟

پیروزی در این بازی برای من مهم‌تر است. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برسیم و برای این کار باید منچستریونایتد را شکست دهیم. ایجاد یک رقابت واقعی با منچستریونایتد مهم است، اما نه به اندازه پیروزی در این بازی.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت ورزش ایران در سال ۱۴۰۲
  • پویا دادمرز: به المپیک فکر نمی‌کنم/ تمرکزم برای رویدادهای جهانی و آسیایی است
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک
  • یورگن کلوپ: در طول دوران حضورم در لیورپول، رقابت واقعی با منچستریونایتد نداشتیم
  • مسوولان و هواداران از ویسی حمایت کنند/ تلاش فولاد برای بقا در لیگ
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • تقوی: اولویت ما اصلاح امور فدراسیون والیبال است
  • معاونت فرهنگی هنری سپاه بقیه الله (عج) عنوان برتر کشور را کسب کرد