Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت به همت جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران سوم تا پنجم آبان ماه امسال در تالار دکتر غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال مقاله به بخش دانشجویی 15 مهرماه اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، مطابق مصوبه دومین جلسه علمی چهارمین کنگره سالانه زخم و ترمیم بافت مهلت ارسال مقاله به این کنگره روز پنجشنبه، 30 شهریورماه به پایان رسید و به دلیل حجم بالای مقالات ارسال شده علیرغم سال‌های گذشته این زمان تمدید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محسن فاتح، دبیر اجرایی کنگره زخم گفت: تاکنون تعداد 357 مقاله، سخنرانی و پروپوزال به دبیرخانه کنگره زخم ارسال شده که از میان مقالات رسیده تعداد 33 مقاله مربوط به سخنرانان مدعو داخلی و خارجی در بخش علوم بالینی، 15 مقاله از سخنرانان مدعو داخلی و خارجی در بخش علوم پایه، 61 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره از سوی محققان و 7 مقاله از پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران بوده است. همچنین به بخش دانشجویی کنگره تاکنون 31 مقاله دانشجویی و 30 پروپوزال رسیده است.

وی افزود: مجموعه مقالات رسیده پس از دسته‌بندی به دو بخش علوم بالینی و علوم پایه، در اختیار داوران قرار می‌گیرد. شیوه داوری مقالات به صورت دوسویه کور است، بدین معنی که نویسندگان هر مقاله و داوران آن برای هم ناشناس خواهند بود.

فاتح تصریح کرد: داوران که از اساتید و اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی هستند، مقالات را بر اساس ویژگی‌هایی از قبیل تازگی موضوع، روش بررسی و مطالعه، اخلاق، کیفیت نگارش و ... پذیرفته و یا مردود اعلام می‌کنند. مقالات پذیرفته‌شده نیز جهت ارائه در کنگره بر اساس ویژگی‌هایی که ذکر شد، به دو بخش ارائه شفاهی (سخنرانی) و ارائه به صورت پوستر تقسیم می‌شوند.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال مقاله به بخش دانشجویی کنگره پانزدهم مهرماه است. پروپوزال‌هایی که برای بخش ایده برتر فرستاده شده‌اند نیز بر اساس معیارهایی از جمله تازگی موضوع، قابلیت اجرا، به صرفه بودن و داشتن توجیه اقتصادی، کیفیت نگارش پروپوزال و ... جهت شرکت در مسابقه انتخاب می‌شوند. از میان ایده‌های پذیرفته‌شده 2 ایده به عنوان ایده برتر انتخاب می‌شوند.

فاتح گفت: تاکنون مقالات بسیار زیادی به کنگره ارسال شده است که تعدادی از مقالات رسیده به دلیل مغایرت با استانداردهای اعلام شده ضمن اعلام به نویسندگان پاسخگوی آن‌ها حذف شده‌اند. نتیجه داوری مقالات از طریق سایت کنگره به نشانی www.wtrc.ir و نیز دعوت‌نامه‌هایی که برای پذیرفته‌شدگان بخش سخنرانی و بخش پوستر فرستاده می‌شود، به اطلاع نویسندگان خواهد رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، وی افزود: بر اساس آمارهایی که تاکنون به دست آمده، میزان مشارکت پژوهشگران از دانشگاه‌ها و مراکز درمانی و آموزشی سراسر کشور و همچنین پژوهشگران خارجی نسبت به کنگره‌های پیشین رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفند ماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانرهای آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستارهای آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاوردهای تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارایه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»

نفر اول سی میلیون تومان

نفر دوم بیست میلیون تومان

نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستارهای آزاد»

جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»

جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»

ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌۱۴۰۳ خواهد بود و اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یکشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091433

دیگر خبرها

  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید