Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- دبیر نخستین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه 'پرراس ' گفت: 860 نویسنده آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ملی ارسال کرده اند.

فریبا مصدق روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پایان مهلت ارسال آثار در31 شهریور ماه آثار دریافتی در دبیرخانه جشنواره برای ورود به مرحله داوری مرتب سازی و کدگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پس از بررسی داستان ها، تعداد آثار انتخاب شده از مرحله اول داوری به منظور ارسال به مرحله نهایی به همراه جزئیات بیشتر اطلاع رسانی می شود.
مصدق ادامه داد: در مرحله نهایی با داوری علی خدایی، احمد آرام، حسن محمودی، سعید بردستانی و شیوا مقانلو 10 اثر برگزیده و در مراسم پایانی که در آذرماه 96 برگزار می شود، معرفی خواهند شد.
مصدق یادآور شد: به سه اثر برگزیده اول به ترتیب مبلغ 15 ، 10 و 5 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تعلق می گیرد.
وی اضافه کرد: همچنین با اهدای لوح تقدیر به نفرات چهارم تا دهم، 10 اثر برگزیده نیز در قالب کتابی به چاپ می رسد.
دبیر نخستین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس اظهار داشت: این جشنواره ملی به منظور ظرفیت سازی حوزه داستان کوتاه، ایجاد انگیزه در نویسندگان و معرفی چهره های ادبی در سراسر کشور و استان بوشهر توسط کانون همیاران جوان دشتستان راه اندازی شده است.
پرراس یکی از قله های مرتفع کوه گیسکان در شهرستان دشتستان است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی

در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی از بین ۱۶۹ اثر ارسال شده از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره، ۴۰ اثر به مرحله فینال راه پیدا کردند و به رقابت پرداختند که در نهایت از مجموع آثار ارسالی، ۱۸ اثر، رأی هیئت داوران را به خود جلب کرده و برگزیده شدند.

در این جشنواره اثر دختر شیرزاد یهودی و امام رضا (ع) به نویسندگی، کارگردانی و تنظیم موسیقی علی افسری‌نژاد از هنرمندان شهرستان سیرجان با بهره‌گیری از قواعد هنر فاخر شبیه‌خوانی، موفق شد با بالاترین امتیاز و رأی به عنوان یکی از ۴ اثر ویژه و یکی از ١٨ اثر برگزیده در جشنواره ملی رضوی معرفی شود.

بازیگران و هنرمندان این اثر، به ترتیب ورود به صحنه، سجاد پورخسروانی (نوازنده ترومپت)، رضا گلزاری (نوازنده کوبه‌ای)، علی محمودآبادی (بازیگر)، علی افسری‌نژاد، فرشید خدامی (بازیگر)، اسماعیل حافظی (بازیگر)، سیدصادق شهیدی (بازیگر، مسئول تدارکات و طراح اکسسوار و صحنه) و سید مرتضی سید موسوی (بازیگر) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتخاری دیگر برای شهرستان ابرکوه
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد