Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:34:40 GMT

تبریزی به دنبال بقا در فهرست کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۵۲۷۶

آقای گل حال حاضر لیگ برتر همچنان برای به دست آوردن جایگاه ثابت در لیست کی روش تلاش می کند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی لیگ هفدهم را با درخشش در ترکیب ذوب آهن آغاز کرد و با پشت سر گذاشتن 8 هفته از شروع لیگ برتر در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد. مهاجم اول ذوبی ها در لیست اولیه کارلوس کی روش برای دیدار با توگو و روسیه نیز قرار داشت و سرمربی تیم ملی باز هم این مهاجم آماده را در لیست خود قرارداد تا تبریزی فرصت حضور در اردوهای تیم ملی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبریزی در جلسات تمرینی تیم ملی یکی از بازیکنان آماده و با انگیزه بود و تلاش زیادی انجام داد تا در لیست نهایی تیم ملی نیز قرار بگیرد اما ترافیک شدید در خط حمله تیم ملی باعث شد تا این بازیکن باز هم از حضور در لیست نهایی تیم ملی جا بماند.


حضور نام هایی مانند طارمی، آزمون، کریم انصاری فرد، قوچان نژاد و قدوس و البته دعوت دوباره از کاوه رضایی مهاجم ذوب آهن را باز هم از لیست تیم ملی دور کرد تا تبریزی باز هم با امید حضور در تیم ملی درخشش در ترکیب ذوب آهن را ادامه دهد.


عکس امیرحسین خیرخواه

تیم ملی ایران مرتضی تبریزی کارلوس کیروش(سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین تبریزی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین تبریزی خبرنگار پیشکسوت و خوشنام سازمان صداوسیما و فعال حوزه شهری صبح امروز - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- پس از طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه با موضوع حمل‌ونقل عمومی، صبح دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲- در محل کارخانه واگن‌سازی تهران برگزار شد، از این خبرنگار پیشکسوت تقدیر به عمل آورد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904297

دیگر خبرها

  • رئال نه، منچستریونایتد باارزش‌ترین باشگاه دنیا است
  • باارزش‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا؛ منچستریونایتد در صدر
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • اتفاقی که فقط در ایران نگرانی دارد؛ دلواپسان به دنبال وضع دوباره ممنوعیت؟
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • حسین تبریزی درگذشت
  • ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟