Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@20:26:50 GMT

تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۵۳۸۱

تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد است

پول‌نیوز - مدیرعامل بانک شهر گفت: در پی فرا رسیدن ماه محرم و عزیمت تعداد قابل توجهی از هموطنان به کشور عراق برای زیارت سرور و سالار شهیدان ،خدمات بانک شهر به گونه ای طراحی و ارایه خواهد شد تا تبدیل ارز زائران بدون کارمزد صورت پذیرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حسین محمد پورزرندی تاکید کرد: بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال، حضوری پررنگ در مرزهای کشور عراق و مسیرهای تردد زائران حسینی خواهد داشت تا بتواند خدمات مورد نیاز شهروندان در حوزه بانکی ، خصوصا تبدیل ارز زائران را مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین راستا از راه اندازی پیشخوان های شهرنت سیار این بانک از ابتدای آبان ماه در مرزهای کشور خبر داد و افزود: با تمهیداتی که صورت پذیرفته است، به نظر می رسد که هیچ جای نگرانی برای زائران در تبدیل ارز خود از ریال به دینار عراقی و دینار به ریال وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت: از تمام ظرفیت ها و توان خود برای دریافت ارایه خدمات بانکی در کشور عراق نیز استفاده خواهیم کرد و امیدواریم در آینده نزدیک دریافت مجوز ارایه خدمات بانکی از قبیل نقل و انتقالات پولی، تبدیل ارز و .. در کشور عراق و به ویژه شهر کربلا در ایام اربعین صورت گیرد

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز فعالیت این دانشگاه در مرز شلمچه برای ارائه خدمات در اربعین حسینی(ع) از نیمه مرداد خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران فعالیت خواهند کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، اسماعیل ویسی در نخستین ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی آبادان که امروز  برگزار شد، اظهار کرد: در اربعین حسینی(ع)  از 15 مرداد فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز می‌شود و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت 11 پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با 10 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه و هواپیمای بیماربر نیز در منطقه استقرار پیدا می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد به منظور رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و موسسات همکار، نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟