Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - رسانه های محلی پاکستان گزارش دادند که در انفجار روز دوشنبه یک بمب کنار جاده ای در منطقه ' سوات' واقع در شمال غرب این کشور دست کم یک نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا رسانه های پاکستان به نقل از منابع نظامی گزارش دادند، این انفجار اعضای یک خانواده به نام ' احمد زب' از اعضای 'شهروندان حامی صلح' موسوم به (VDC) را در منطقه ' مالان جابا' مورد هدف قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش ها، پدر این خانواده در این بمبگذاری کشته شده و دو عضو دیگر این خانواده نیز زخمی شده اند.
تیم های امدادی با حضور در محل حادثه اجساد قربانیان و زخمی های این انفجار را به مرکز پزشک قانونی و بیمارستان نزدیک محل حادثه منتقل کردند.
تاکنون هیچ گروهی مسوولیت انفجار امروز در مناطق قبایلی پاکستان را به عهده نگرفته است با این حال دولت و مقامات امنیتی کشور شبه نظامیان ˈتحریک طالبان پاکستانˈ را برای انجام عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی، مقامات دولتی و شهروندان حامی صلح و دولت مقصر می دانند.
جمعه هفتم مهرماه نیز، انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در ولایت پیشاور پاکستان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی حداقل 20 زخمی بر جای گذاشت.
در آن انفجار که در نزدیکی بیمارستان خصوصی MMC در شهر پیشاور رخ داد، مالک بیمارستان خصوصی و پسر وی نیز زخمی شدند.
آساق** 6125***سیدبهادر حسینی**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، وزارت کشور کنیا بامداد امروز دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کرد که به دنبال فروریختن سدی در غرب کنیا و قطع یک جاده اصلی، ۴۵ نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، در این حادثه همچنین ده ها نفر هم مفقود شدند.

«استفان کارویی» یکی از مقامات پلیس به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: سد قدیمی «کیجابه» (Kijabe)، واقع در منطقه «مای ماهیو» در منطقه «گریت ریفت ولی» شکاف برداشت و آب به سمت پایین دست آن سرازیر شد.

تصاویر ارسالی رسانه ها نشان می دهند که خودروها در یکی از شلوغ ترین بزرگراه های کنیا در میان گل و لای گیر کرده بودند و امدادگران به مداوای مجروحان پرداختند؛ زیرا آب مناطق وسیعی را زیر آب برده است.

صلیب سرخ کنیا در این خصوص گفت که ۱۰۹ نفر تا کنون در بیمارستان بستری شده اند و ۴۹ نفر هم مفقود شده اند.

تیم‌ های امداد و نجات مشغول جستجو در بین گل و لای برای یافتن بازماندگان هستند.

کد خبر 6092412

دیگر خبرها

  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد