Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته عایشه بِگُم دو تن از خواهرهای شوهرش دو روز پس از تجاوز به عنف و شکنجه‌های جسمی نظامیان ارتش میانمار می‌میرند.

به گزارش بولتن نیوز، در هفته‌های اخیر در میان جنایت‎های ارتش میانمار علیه مسلمانان گزارش‎هایی جسته‌وگریخته از تجاوز گروهی به زنان و دختران روهینگیا منتشر شد که با تکذیب شدید دولت میانمار مواجه شد و آنها را جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی بی‌مبنا علیه ارتش عنواند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار شبکه خبری «الجزیره» اما در روزهای اخیر به میان آوارگان مسلمانان در اردوگاه‌های مستقر در بنگلادش رفته و گزارشی مستند و دردناک از زنان و دخترانی تهیه کرده که مورد تجاوز نظامیان میانمار قرار گرفته‌اند.

«عایشه بِگوم» که یک هفته پیش به همراه شوهر و پسر یک‌ساله‌‌اش توانسته از خشونت‎های ارتش میانمار به بنگلادش فرار کند داستان خود را گریه‌کنان اینگونه تعریف می‌کند: 13 روز پیش به همراه چند تن از خواهرهای شوهرم در روستای «تامی» در حال خوردن شام بودیم که به ناگهان گروهی از نظامیان مسلح ارتش میانمار در خانه را شکستند و وارد اتاق شدند و به زور پسرم را از من جدا کردند و مانند توپ فوتبال به فرزندم ضربه می‌زدند.

«عایشه بِگم» در میان اشک‎های مداوم خود ادامه می‌دهد: نظامیان اسلحه‌ها را به طرف ما گرفته بودند و تهدید به شلیک می‌کردند و به زور هر پنج نفر ما را به اتاقی بردند.

به گفته «عایشه بِگُم» دو تن از خواهرهای شوهرش دو روز پس از تجاوز به عنف و شکنجه‌های جسمی نظامیان ارتش میانمار می‌میرند.

این زن قربانی که هم‌اکنون در کنار همسرش در اردوگاهی در بنگلادش به سر می‌برد می‌گوید: آنها من را نیز کُشتند، در آن لحظه‌های هولناک تصور می‌کردم پسرم را کشته‌اند و دیگر نمی‌توان او را ببینم.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی

بازدید 12 روزنامه جام جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما از تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست نوجوان ایرانی پرده برداشت؛ تجاوزی که با ربودن این نوجوان از مقابل زمین فوتبال در جنوب تهران آغاز شده است! جزئیات تکان دهنده‌ این جنایت فجیع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی