Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه امام حسین(ع) الگوی مبارزه با ظلم است، گفت: پیام قیام امام حسین(ع) ایستادگی در مقابل ظلم و انحراف است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, آخوند عبدالباسط نوریزاد, امشب در همایش بزرگ عاشورا و اهل سنت در مسجد طلابی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: هر ساله مردم اهل سنت به صورت خودجوش و مردمی مراسم عزاداری برای امام حسین ( ع) برگزار می‌کنند و از این طریق ارادت خود را نسبت به پیامبر و اهل بیت ( ع) ابراز می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: ما به عنوان محبان اهل بیت( ع) همیشه از خداوند می‌خواهیم تا در این دنیا زیارت امام حسین( ع) و در آخرت شفاعت این بزرگوار را نصیب ما کند.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: ما اهل سنت معتقدیم که واقعه کربلا برای مبارزه با ظلم و ستم رخ داد و در این واقعه امام حسین( ع) مظلومانه به شهادت رسید و هرگز زیر بار ظلم و ستم و ذلت نرفت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ایمان مسلمانان چه اهل شیعه و چه اهل سنت منوط به مودت و محبت نسبت به اهل بیت ( ع) است و جزء عقاید دینی و شرعی اهل سنت است و محبت به اهل بیت لازم و واجب می باشد.

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر: امام حسین(ع) برای اکمال دین قیام کرد

امام جمعه اهل سنت نگین شهر هم در این مراسم گفت: والاترین مقام در نزد خداوند, امام حسین ( ع) است و امام حسین ( ع) برای اکمال دین, در راه خدا قیام کرد.

آخوند ابوبکر خوجملی اظهار داشت: اهل سنت هر جمعه در خطبه دوم نمازجمعه از امام حسین ( ع) به عنوان ( شباب اهل جنه) یاد می‌کند و از ایشان به عنوان سرور و سالار شهیدان یاد می‌کند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر افزود: اهل سنت نسبت به اهل بیت ( ع) به ویژه امام حسین ( ع) ارادت و مودت خاصی دارند و نسبت به زیارت این امام اعتقادی عمل می‌کنند.

آخوند خوجملی تاکید کرد: ما مسلمانان چه اهل سنت و چه اهل شیعه اعتقادات مشترکی دارند و می‌دانیم امام حسین( ع) در راه خدا و رسول خدا( ص) قیام کرد و به شهادت رسید.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر یادآور شد: امام حسین ( ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین قیام کرد و ما امروز باید این مسیر را ادامه دهیم و مراسم شهادت این امام مظلوم را با عزت و آبرومندی برگزار کنیم.

آخوند خوجملی گفت: امام حسین ( ع) راه نجات و کشتی نجات مسلمانان است و راه سعادت و موفقیت در دنیا و آخرت برای ما مسلمانان راه امام حسین(ع) است.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر اظهار کرد: پیامبر اکرم ( ص) و امام حسین ( ع) خیرخواه امت اسلامی هستند و برای نجات مسلمانان از تاریکی و جهل مبارزه کردند.

آخوند خوجملی تصریح کرد: ما مسلمانان چه اهل شیعه و چه اهل سنت در ایران اسلامی به ویژه گنبدکاووس با امنیت و وحدت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم و به عقاید و اعتقادات یکدیگر احترام می‌گذاریم و اعتقادات مشترک یکدیگر را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس