Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز جهانی سالمندان و همزمان با عاشورای حسینی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که به همراه حجت الاسلام حسن روحانی صبح روز عاشورا برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری آمده بود، پس از اقامه عزا در این آستان مقدس به آسایشگاه خیریه کهریزک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی ضمن بازدید از سالمندان خیریه کهریزک با آنان گفت‌وگو کرد و ضمن تبریک روز سالمند، این قشر از جامعه را نعمت هایی دانست که جایگاه رفیعی دارند و باید قدر این سرمایه ها را بدانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه این سفر نماز ظهر عاشورا را در در این آسایشگاه اقامه کرد.

سید حسین هاشمی استاندار تهران، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان در این بازدید حضور داشتند.

در جریان بازدید از بخش های مختلف این سالمندان، مدیر آسایشگاه در خصوص مشکلات و کمبودها و همچنین نحوه ارائه خدمات توضیحاتی ارائه کرد و واعظی از زحمات مسئولان، بانیان و دستندرکاران اینگونه مراکز قدردانی کرد.

یادآور می شود؛ نهم مهرماه روز جهانی سالمندان نامگذاری شده است.

انتهای متن/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان

ایمانی پور به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین ایران و ارمنستان، راهی این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سفارت کشورمان در ایروان، در سفری رسمی به دعوت ژانا آندریاسیان وزیر آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش ارمنستان، محمد مهدی ایمانی پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور توسعه روابط فرهنگی، آموزشی، علمی و هنری بین دو کشور، راهی ارمنستان شد.

ایمانی پور از یکی از مدارس شهر ایروان که در آن زبان فارسی به دانش آموزان مقاطع مختلف تدریس می‌شد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، از روند آموزش زبان فارسی در مدارس ارمنستان ابراز خرسندی و از مقامات دولتی، مسئولان مدرسه و آموزگاران آن تقدیر و تشکر کرد.

ایمانی‌ پور با حضور در وزارت امور خارجه ارمنستان به همراه سفیر کشورمان با معاون وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

واکنش سفیر ایران به توافقات ارمنستان و جمهوری آذربایجان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان