Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@22:08:00 GMT

چگونه کنترل سنتر آی‌فون را در iOS 11 شخصی‌سازی کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۶۲۷۲

چگونه کنترل سنتر آی‌فون را در iOS 11 شخصی‌سازی کنیم؟

کنترل سنتر در نسخه جدید سیستم عامل اپل تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین دارد. شما می‌توانید آیتم‌هایی را که استفاده نمی‌کنید از این لیست حذف کنید و میانبر‌های جدید را به دلخواه خود در آن اضافه کنید.

آی تی رسان: مرکز کنترل جدید اپل از تکنولوژی 3D Touch پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید با فشردن و نگه داشتن انگشت بر روی هر یک از میانبر‌ها، اطلاعات تکمیلی در مورد آن آیتم را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت Settings سیستم عامل iOS 11 می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را برای مرکز کنترل اعمال نمایید. به منو تنظیمات بروید و بر روی گزینه Control Center کلیک کنید. سپس گزینه Customize Control را انتخاب نمایید.

برای حذف یک آیتم یا میانبر، بر روی علامت خط تیره قرمز رنگ که در سمت چپ آن قرار دارد، کلیک کنید. می‌توانید میانبر‌های مربوط به چراغ قوه، ماشین حساب یا دوربین را حذف کنید.

جهت اضافه کردن میانبر‌های جدید، بر روی علامت سبز رنگ + که در در سمت چپ آیتم‌ها قرار دارد کلیک کنید. در اینجا می‌توانید هر یک از میانبر‌های موجود در لیست را به دلخواه خود به آیتم‌های موجود در مرکز کنترل اضافه نمایید.

در هر مرحله از انجام تنظیمات فوق، می‌توانید صفحه را از پایین به بالا بکشید و وضعیت فعلی مرکز کنترل را مشاهده کنید. پس از اعمال تنظیمات دلخواه، از منو تنظیمات خارج شوید.

همانطور که متوجه شده‌اید، برخی از میانبر‌ها در لیست قسمت Customize قرار ندارند. این آیتم‌ها را نمی‌توانید از مرکز کنترل حذف کنید. میانبر‌هایی که قابل حذف شدن نیستند عبارت‌اند از: آیتم‌های مربوط به شبکه وایرلس (که خود شامل حالت پرواز، Wi-Fi، Bluetooth ،AirDrop ،Personal Hotspot و داده تلفن همراه است)، Music، قفل چرخش صفحه نمایش (Screen Rotation Lock)، تنظیم صدا، روشنایی صفحه نمایش، تنظیم حالت “مزاحم نشوید” (Do Not Disturb) و Screen Mirroring.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ جواد اوجی، وزیر نفت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بیش از ۱۲۰۰ شرکت توانمند داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از توان صنعت‌گران، پیمانکاران، مشاوران و فعالان صنعت نفت و گاز داخلی‌مان استفاده کرده و به این کار ادامه خواهیم داد. وزارت نفت دولتِ مردمی نشان داد معطل شرکت‌های خارجی یا برجام نمانده است. امروز بیش از ۳۰۰ پروژه جدید و نیمه کاره به ارزش ۱۲۰ میلیارد دلار را به کمک این عزیزان در دست انجام داریم.

وزیر نفت افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت، افزایش ۵۰ میلیون مترمکعبی تولید گاز و تولید بیش از ۱۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی و فرآینده‌های نفتی را از نشانه‌های موفقیت وزارت نفت دولت رییسی برشمرد.

اوجی ادامه داد: موفقیت وزارت نفت متکی بر ظرفیت و توانمندی‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان بود. این نوید را می‌دهیم که با اتکا به ظرفیت نفت و گاز داخلی رشد ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۲ را در سالجاری افزایش دهیم.

وی از افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز خبر داد و افزود: همچنین تولید گاز را به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب در روز افزایش خواهیم داد.

وزیر نفت یادآور شد: در ابتدای دولت با ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان طرف قرارداد بودیم که این عدد در سالجاری به ۶۷۶ شرکت دانش‌بنیان افزایش یافت و حدود ۱۰۰۰ قرارداد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها منعقد کرده‌ایم.

اوجی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت صدور کارت هوشمند سوخت گفت: طبق قانون بودجه وزارت نفت موظف است عملیات سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها تا سقف ۹۵ درصد را از طریق کارت سوخت خودرو‌های شخصی انجام دهد. ما نیز به تدریج در حال پیاده کردن این وظیفه قانونی هستیم. ۱۹ میلیون کارت سوخت هوشمند شخصی در اختیار مردم است که البته اندکی از مردم کارت‌شان گم شده یا هنوز موفق به دریافت کارت خود نشده‌اند.

وی ادامه داد: تا سال گذشته حدود ۳۰ درصد مردم از کارت سوخت خود برای سوخت‌گیری استفاده می‌کردند که این عدد در سالجاری به ۷۶ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • چرا گوبر بازیکن دفاعی سال NBA شد؟
  • پرواز در دنیای مد با جت شخصی شنل! (عکس)
  • فعال نبودن تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک کاربران است
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • منویات رهبری سرلوحه برنامه‌های آموزش‌ و پرورش باشد
  • آیا ریست فکتوری برای «تمیز کردن» گوشی قبل از فروش کافی است؟
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!