Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، نمایش کاروان نور به نویسندگی اصغر واشهری و کارگردانی مشترک احترام حسین پور و اصغر واشهری ، مشاور کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی و دستیاری کارگردانی مهدی نصراله زاده از یکم الی هفتم مهرماه در سالن غدیر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محمود آباد به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش اصغر واشهری، سید علی حسینی، حسینعلی باقری، محمد نورانی، سید محمدرحیم حسینی، سید عیسی حسینی، یاسین واشهری، مرتضی تقوی، محمد تقوی، گلسا حیدری، زینب حسامی ارانی، راحیل توکلی، یگانه خوشخو، سانیا حسین پور، فاطمه فرهنگ، ضحی محمدی، پریا شیری، الهام تورانی، دیانا اسدی، فاطمه ابراهیمی، طاهره محمدی، ابوالفضل مسلم پور، مسیحا کاظمی و فاطمه گل محمدی تواندشتی به ایفای نقش پرداختند و مجتبی ابراهیمی به عنوان منشی صحنه، علی دلخاک صدا و موسیقی، داود عباسی نوازنده نی، طاهره محمدی طراح لباس، پرستو نساجی فر و احترام حسین پور طراح صحنه و مجری دکور، طاهره محمدی و علی رضا گل محمدی تواندشتی گریمور، صابر فرخزاده عکاس و مدیر هماهنگی، پژمان نیکدان بحری و مهدی نصراله زاده تصویر بردار، میلاد عبدی طراح نور، حسن رامی نور پرداز و حمیدرضا گل محمدی تواندشتی به عنوان مدیر روابط عمومی واطلاع رسانی در این نمایش همکاری داشتند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر موقوفه باغ دولت آباد یزد گفت: قریب به هزار و ۷۰۰ متر گل محمدی در باغ دولت آباد یزد کاشته و خوشبختانه حدود چهار برابر ظرفیت پیش بینی شده هم برداشت شد.

باقری افزود: نوبرانه گلاب این گل در جشنواره گلابگیری به حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات فرستاده می‌شود.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ دولت آباد یزد هم اظهار داشت: از زمان احیای این باغ در حدود ۳۰۰ سال پیش، گلابگیری در این باغ رواج داشته و گلاب آن به عتبات عالیات فرستاده می‌شد.

علومی ادامه داد: این جشنواره‌ها نقش موثری در احیای میراث ناملوس در یزد خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد