Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل عنوان کرد: با توجه به جایگاه والا و باارزش حضرت زینب در واقعه عاشورا، اجتماع بزرگ بانوان زینبی در زابل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن عارفی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: اجتماع بزرگ بانوان زینبی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه زابل و مداحی کربلایی مهدی سرگزایی، جواد خسروی و جواد گزمه در شهرستان زابل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این اجتماع روز سه شنبه ۱۱ مهر ماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه در محل مصلی المهدی شهرستان زابل با حضور بانوان شهرستان زابل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عارفی بیان کرد: اجتماع بزرگ بانوان زینبی با همکاری دفتر امام جمعه، هیئات مذهبی، کانون مداحان، شاعران آیینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: حضرت زینب به عنوان بزرگ بانوی کربلا رسالت بسیار بزرگی بر دوش کشیدند به طوری که اگر ایشان نبودند کربلا در کربلا می ماند و این واقعه عظیم شاید به دست فراموشی سپرده می شد‌

حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد:حضرت زینب(س) بانویی که نه تنها در زنان، بلکه در مردان عالم، نظیر آن را نمی‌توان دید، بانویی که عالی‌ترین نمونه‌ای از شهامت و دلیری، دانش و بینش، کفایت و خردمندی، قدرت روحی و تشخیص موقعیت در وجود ایشان موج می زد.

وی اظهار کرد: طبق گفته شیخ شوشتری، اگر امام حسین (ع) در صحنه کربلا یک میدان داشت، حضرت زینب (س) دو میدان نبرد شامل میدان نبرد مجلس ابن زیاد، میدان مجلس یزید پلید داشت که از هر دو کارزار سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی با بیان اینکه اسارت افتخار زینب و رمز ماندگاری قیام عاشورا بود، تاکید کرد: سخنرانی قهرمانانه زینب (س) در کوفه، موجب دگرگونی افکار عمومی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد