Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعارها و نوحه‌های عزاداری‌های امام حسین‌(ع) باید خالی از جعلیات و خرافات باشد، همچنین تاکید کرد که حواشی دسته‌های عزاداری نیز باید خالی از سبک شمردن و استهزاء احکام اسلامی باشد.

علی مطهری در یادداشتی با عنوان «یک آسیب در عزاداری‌های ما» که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است:

«از آسیب‌ها و آفت‌های دسته‌های عزاداری ما در چند سال اخیر یکی این است که برخی بانوان در حاشیه این دسته‌ها و یا به دنبال آنها با یک وضع ناهنجار از نظر پوشش و آرایش حضور می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی توجه ندارند که اساس فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای اسلام و احکام اسلامی بوده است. قطعا برخی از این بانوان توجه ندارند و سهل انگارند ولی به نظر می‌رسد که برخی دیگر عالماً-عامداً و برای جلب توجهات و نگاه‌ها دست به این کار می زنند و البته احتمال برنامه ریزی در این خصوص نیز و جود دارد. به هر حال باید تدبیری اندیشید تا این آسیب و آفت از بین برود. دسته‌های عزاداری یک تفنن و سرگرمی نیست و همانطور که شعارها و نوحه‌هایی که خوانده می‌شود باید خالی از جعلیات و خرافات باشد و آهنگی که به کار می رود باید حماسی و رثایی باشد، حواشی این دسته ها نیز باید خالی از سبک شمردن و استهزاء احکام اسلامی باشد. نباید هدف از این عزاداری‌ها را گم کنیم تا تاثیر مثبت در نحوه زندگی ما داشته باشند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین شرکت بوئینگ تایید کرده که قصد دارد با فروش جنگنده‌های «اف-۱۵ ای. ایکس ۲» به عربستان سعودی، درآمدهای خود از این نسل جنگنده را افزایش دهد.

کد خبر 849518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده عربستان ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد