Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی گرمه‌ای به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی گرمه‌ای به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی شد.

در این مراسم مظفر حمزه ای معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: معیار سنجش سلامت در یک جامعه سلامت و کارامدی دستگاه قضایی آن است و لازمه ارائه عملکرد قابل قبول از سوی دستگاه قضایی اجرای عدالت و رعایت پاک دستی در دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان ساخت: مقام دادستان در ساختار دستگاه قضایی، مأمن و مأوایی است که مردم امنیت خود را در پناه آن می‌یابد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: دادستان از دو شأن برخوردار است که شامل شأن قضایی و شأن نظارتی می شود و چنانچه در جامعه حقی ضایع شود دادستان مکلف است به عنوان نماینده مردم این امر را پیگیری نموده و نظارت گسترده خود را تا زمان احقاق حق اعمال کند.

در ادامه این مراسم که با حضور حجت السلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب و دیگر مسئولین اجرایی این شهرستان برگزار شد، علی گرمه‌ای به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی و از زحمات ابراهیم محمدی دادستان سابق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،‌ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی، مراسم اختتامیه و معرفی چهره‌های برتر و شاخص هنرمند شهرستان آباده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، مسئولان شهرستانی و هنرمندان شهرستان آباده برگزار شد، با اجرای برنامه‌های مختلف هفته هنر انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله سرود، نمایش، دکلمه و شعر هفته هنر انقلاب گرامی داشته شد.

در پایان امیر حسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به عنوان هنرمند شاخص سال ۱۴۰۲ و شهید محمد تقی کریمی به عنوان شهید شاخص هنرمند سال معرفی شدند.

علیرضا خیراندیش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی از قبیل گلباران قبور مطهر شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، دیدار هنرمندان با امام جمعه شهرستان و برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان آباده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند