Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) دومین سالگرد آیت‌الله سیداحمد عبادی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در محل هیئت حسینی شهر خوسف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امشب همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) دومین سالگرد آیت‌الله حاج سیداحمد عبادی در شهرستان خوسف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حاج سیداحمد عبادی پدر شهید عبدالکریم عبادی در سال 1309 در شهر خوسف در خانواده‌ای روحانی دیده به جهان گشود و در دوران زندگی‌اش همیشه مشغول به تبلیغ بود.

برادر بزرگوار حاج سیداحمد عبادی، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی عبادی امام جمعه مشهد بود.

آیت‌الله حاج سیداحمد عبادی ارتباط صمیمی با رهبر انقلاب داشت به طوری که مقام معظم رهبری در سفر خود به خراسان جنوبی از خاطرات طلبگی خود با ایشان سخن گفتند و از آیت‌الله عبادی به عنوان روحانی مجاهد یاد می‌کنند.

آیت‌الله عبادی از سال 1338 تا 1349 نزدیک به 11 سال از کلاس درس خارج آیت‌الله العظمی بروجردی، امام خمینی(ره) و آیت‌الله العظمی گلپایگانی بهره گرفته و برای بیدار کردن مردم از ظلم و استبداد شاه در سال 1349 به زادگاه خود برگشت تا در آگاه‌سازی مردم برای پیروزی انقلاب نقش ایفا سازد.

آیت‌الله سیداحمد عبادی حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا خوسف را تاسیس و به مدت 55 سال فعالیت در حوزه علمیه و امامت مسجد جامع خوسف را بر عهده داشت و سرانجام بعد از سپری کردن مریضی در سال 1394 دار فنای را وداع گفت.

بعد از درگشت او رهبر معظم انقلاب این ضایعه را تسلیت گفتند.

آیت‌الله حاج سیداحمد عبادی برادر آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند است.

امشب ساعت 19 در هیئت حسینی خوسف واقع در خیابان شهید مطهری مراسم یادبودی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار و سخنران این مراسم امام جمعه فردوس خواهند بود.

انتهای پیام/

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری