Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@05:33:54 GMT

جزییات طرح توسعه فاز یک میدان گازی کیش

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۸۲۹۰

جزییات طرح توسعه فاز یک میدان گازی کیش

میدان گازی کیش که در صف توسعه در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی قرار دارد و تاکنون شرکت‌ انگلیسی-هلندی شل، انی ایتالیا و شرکت‌های ایرانی سرمایه‌گذاری غدیر و صانع برای توسعه آن ابراز تمایل کرده و تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترکی را با هدف مطالعه میدان امضا کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، توسعه میدان گازی کیش در چند فاز اجرای خواهد شد که طبق بررسی‌های انجام شده در فاز یک طرح توسعه آن روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان گازی کیش در جنوب غربی بندر لنگه تا شمال غربی جزیره سیری و در جوار جزایر هندورابی قرار دارد. بر اساس آخرین مطالعات انجام شده میزان گاز درجای این میدان ۵۵.۵ تریلیون فوت مکعب است و گاز از سازندهای دالان بالایی و پایینی نار و کنگان تولید می‌شود. با توجه به برآوردهای اولیه توسعه این میدان گازی قابلیت افزایش تا ۵ فاز با ظرفیت هر فاز به میزان یک میلیارد فوت مکعب در روز است.

مذاکرات به منظور تکمیل فاز یک و توسعه فازهای بعدی این میدان در حال انجام است و تفاهم‌نامه‌هایی به این منظور با یک شرکت داخلی و چند شرکت خارجی از جمله شل منعقد شده است.

جزییات طرح توسعه فاز یک میدان گازی کیش

بر اساس این گزارش در طرح توسعه فاز یک میدان گازی کیش ضریب بازیافت ۷۰ درصد و حجم میعانات گازی درجا ۵۱۴ میلیون بشکه است. همچنین تولید روزانه یک میلیارد فوت مکعب گاز در فاز یک و ۱۱ هزار و ۳۰۰ بشکه در روز میعانات گازی از این میدان تخمین زده شده است. مجموع چاه‌های مورد هدف توسعه فاز یک میدان گازی کیش ۱+۱۲ حلقه چاه و تعداد دکل فعال یک دستگاه است. طرف قرارداد طرح توسعه این میدان گروهی از پیمانکاران و سازندگان/ مشاوران داخلی هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر

گرمای هوا یکی از مشکلاتی است که هر فردی حداقل یک بار با آن دست و پنجه نرم کرده است. در تابستان هم که گرمای هوا بسیار زیاد و در مناطق جنوبی کشور و گرمسیری غیر قابل تحمل می شود.

اما در این بین کولر گازیی هایی وجود دارد که می توانند گرمای هوا را تا حدی آسان تر یا قابل تحمل کنند که کولر گازی های جنرال گلد یکی از این کولر هاست که دارای دو حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد یعنی علاوه بر فصل تابستان در فصول سرد سال نیز می توانید از گرمای آن استفاده کنید.

کولرگازی های جنرال قلد نسب به ویژگی های بسیار خوبی که دارند و طبق استاندارد های جهانی ساخته شده اند دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هستند که در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر در این باره صحبت و به بهحث و گفت و گو بپردازیم اگر شما هم قصد خرید یک کولرگازی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب را دارید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

کولر گازی جنرال گلد

از پر فروش ترین کولرگازی ها در بازار ایران می توان به کولرگازی های جنرال گلد که تحت لیسانس تایلند هستند و در کشور چین منتاژ می شوند اشاره کرد.

همین ابتدا این موضوع را بدانید که برند جنرال گلد مطعلق به کمپانی Fujitsu General Limited است. که از سال 1947 میلادی شروع به فعایت کرد و به دلیل درخواست زیاد، در کشور های ژاپن ، مصر و آمریکا نیز کارخانه هایی را برپا کرد و شروع به تولید کولر گازی با کیفیت های بسیار بالا کرد.

کولر گازیی های جنرال گلدی که اخیرا تولید و روانه بازار می شوند سا حالته بوده یعنی از حال های گرمایشی، سرمایشی و تهویه بر خوردار هستند که شما با خرید یکی از این کولر گازی های برند جنرال گلد هم از دستگاه های گرمایشی و تحویه مطبوع بی نیاز می شوید یعنی به زبان ساده با یک تیر سه نشان میزنید و با هزینه یک محصول سه محصول را خریداری می کنید.

انواع کولر گازی های جنرال گلد

کولرگازی های جنرال گلد در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که هر فردی بسته به نیاز خود می تواند یکی از این مدل ها را انتخاب و خریداری کند. از پرفروش ترین مدل های کولرگازی جنرال گلد در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد

کولر گازی جنرال گلد ایستاده کولر گازی اسپلیت جنرال گلد کولر گازی داکت اسپلیت جنرال گلد کولر گازی پر تابل جنرال گلد

بین این چهار مدل کولر گازی اسپلیت جنرال گلد در صدر جدول پر فروش ترین ها قرار دارد زیرا دارای دو پنل داخلی و خارجی است که به همراهی موتور قدرتمندی که دارد در مدت زمان بسیار کم می تواند محیط اطراف خود را گرم و یا سرد کند. و چون به صورت دو تیکه طراحی شده اند امکان خراب شدن آن ها در صورت استفاده درست و صحیح نزدیک به صفر است و می توانید سال ها از این کولر ها استفاده کنید و لذت ببرید.

مزایای کولرگازی جنرال گلد

دو تا از مهم ترین ویژگی های مثبت کولر گازی های جنرال گلد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اولین ویژگی مثبت این است که این کولر ها دارای سیستم اینورتر هستند، این سیستم باعث می شود صدای تولید شده توسط کولر به حداقل برسد و موقع روشن بودن هیچ صدای اضافی نشنوید.

ویژگی مثبت دوم هم استفاده از گاز R410 است که باعث می شود مصرف برق کولرگازی به حداقل برسد و شما در هزینه های جاری صرفه جویی چشم گیری انجام دهید.

از دیگر مزایای کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کم مصرف قیمت مناسب مجهز به اینورتر بی صدا گازی مصرفی R410 رادیاتور و کمرسور مسی دارای قدرت باد تا سی متر مجهز به فیلتر آنتی باکتریال و… از جمله چند نمونه از مزایای کولر های گازی جنرال گلد به شمار می روند.

خرید کولرگازی جنرال گلد

کولرگازی های جنرال گلد به دلیل ویژگی های خوبی که دارند برای فصل گرما بسیار مناسب هستند و هزینه آنچنانی هم در پی ندارند نه در هنگام مصرف و نه در هنگام خرید. اما بهتر است هنگام خرید این کولرگازی ها به سایت نمایندگی معتبر آن در ایران یعنی جنرال گلد سر بزنید و بین صد ها محصول مختلف بگردید و محصولی که با نیاز های شما مطابقت بیشتری را دارد انتخاب و خریداری کنید.

همچنین برای دریافت مشاوره و هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی جنرال گلد در تماس باشیدو تیم مجرب و حرفه ای جنرال گلد همیشه آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما مشتریان عزیز هستند.

مفتخریم عرض کنیم که لازم نیست دیگر دغدغه اصل یا فیک بودن محصولات را داشته باشید زیرا فروشگاه جنرال گلد با این هدف تاسیس شده است که محصولاتی را به دست مشتریان و هم میهنان عزیز برساند که هم کیفیت بسیار بالایی داشته باند و هم توسط برند اصلی تولید شده باشد و فیک نباشد.

جنرال گلد تمام محصولات خود را با ضمانت اصل بودن 100 درصدی و 18 ما گارانتی به فروش می رساند و بیش از 800 نماینده در سر تا سر ایران دارد. علاوه بر این ها بعد از خرید هم همراه مشتریان خود می ماند و خدمات پس از فروشی همچون مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی را هم ارائه می دهد.

نتیجه گیری

کولرگازی های جنرال گلد که جدیدا واراد بازار ایران شده اند توانسته اند رتبه خوبی را بین محصولات پر فروش کسب کنند گزینه مناسبی برای خانه و محیط های اداری و... هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه محسوب می شوند که می تواند هر چهار فصل سال از این محصولات استفاده کنید و هم از سرمای مناسب در فصل تابستان و هم از گرمای مناسب در فصل زمستان استفاده کنید و لذت ببرید.

کد خبر 745518

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور طرح توسعه واحدهای گازی نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • انتخاب کولر مناسب برای منزل شما: گازی یا آبی؟
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد + جزییات و نسخه کامل
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • برق کولرهای گازی شما را نگیرد! | بالاخره کولر گازی بخریم یا نه؟
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت