Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزا ش برنا_ایلام از مرکز اطلاع رسانی پلیس ایلام سردار نورعلی یاری گفت:این حادثه حدود ساعت ۱۸:۳۰ امروز در یکی از روستاهای شهرستان ایوان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد:در این حادثه فردی با ضربه چاقو پسر عموی ۲۱ ساله خود را به قتل رساند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با اعزام ماموران به محل قاتل بلافاصله دستگیر شده است گفت: متاسفانه امروز آستانه تحمل برخی افراد در استان بسیار پایین است بطوریکه درگیری این ۲ نفر که رابطه آشنایی نیز با هم داشتن از یک مشاجره لفظی شروع و به این حادثه ناگوار ختم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

#دستگیری عوامل تیراندازی به پرسنل نیروی انتظامی دره شهر#

▪️فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: عوامل درگیری طایفه ای و تیراندازی امروز روستای جهانگیرآباد دره شهر دستگیر شدند.

وی افزود: این تیراندازی منجر به شهادت سروان حمید زینی وند رئیس کلانتری مرکزی دره شهر و مجروح شدن دو تن از پرسنل نیروی انتظامی شد.

▪️به گفته فرمانده نیروی انتظامی استان با اقتدار پلیس و ورود بموقع به صحنه درگیری ۴ نفر در این زمینه دستگیر شدند و شرایط در روستای جهانگیرآباد و شهرستان دره شهر عادی و آرام است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد صارمی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل درگیری و نزاع در پردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در یکی از محله‌های شهر بومهن موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد مأموران کلانتری ۱۲ بومهن بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی که در یک مراسم ترحیم بوده با هم درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: با توجه به حساسیت‌های موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند همه افراد و عاملین نزاع و درگیری که قصد فرار و متواری شدن را داشته با شلیک تیر هوایی زمین‌گیر و دستگیر کنند.

صارمی بیان کرد: هر ۸ نفر عامل نزاع دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پردیس افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.‌

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6085063

دیگر خبرها

  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند