Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رسولی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه آمریکا خواستار مذاکره مجدد و اضافه شدن ضمیمه‌ای به برجام شده است، اظهار کرد: دولت ترامپ تحت تاثیر دکترین خود در انتظار این است که در ترسیم روابط و مناسبات آینده خود با ایران فراتر از موضع برجام وارد سایر مسائل فی مابین نیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه که بیش از هر چیزی برای ترامپ و دولتش در این چارچوب مطرح است موضوع امنیت اسرائیل و حمایت بی چون و چرا از این رژیم است.

رسولی تصریح کرد: به نظرم نیت اصلی مردان امروز کاخ سفید از طرح اما و اگرهایی در مورد برجام نه خروج کامل از آن بلکه دست مایه قرار دادن این قرارداد بین المللی است که ایران را در مورد سایر موضوعات به پای میز مذاکره بنشانند.

ایران براساس نرمش قهرمانانه حاضر به گفت‌وگو در مورد موضوع هسته‌ای شد

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: ایران در مقطع زمانی تصمیم‌گیری در مورد برجام، هوشمندانه و به صورت تفکیکی و انحصاری با دکترین خود و نرمش قهرمانانه حاضر به گفت‌وگو فقط در مورد موضوع هسته‌ای شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی در مقام دفاع از خود در مقابل هجمه‌های سنگین امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی و آمریکایی که تحریم‌های گسترده‌ای را به صورت ظالمانه علیه ما وضع کرده بودند، به دنبال اثبات حقانیت خویش و انتقال این پیام به جهان بود که ایران کشوری صلح طلب است و دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست.

رسولی تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در فتوایی تولید و استفاده از سلاح‌ هسته‌ای را حرام اعلام کردند و دنیا از این جهت گیری راهبردی ایران به نحو مطلوبی حمایت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: حاکمان امروز آمریکا افزون بر رقابت دیرینه‌ای که با دموکرات‌ها و شخص اوباما دارند، درصدد آن هستند که در قالب تئوری حزب جمهوری خواه الحاقات و اضافاتی را مطابق منافع منطقه‌ای و جهانی خودشان بر پروژه برجام بار کند.

وی اظهار کرد: طبیعی است با توجه به شرایط ناپایداری که امروز بر ثبات تصمیم‌گیری‌های راهبردی در کاخ سفید حکم فرماست، جمهوری اسلامی بنا نخواهد داشت با دولت غیر قابل اعتماد آمریکا در هیچ حوزه‌ای وارد مذاکره جدید شود.

نتیجه تهدید ایران استقامت بیشتر است

رسولی تاکید کرد: سرانجام این فضاسازی‌ها و تهدیدها علیه ایران به استقامت و پایداری بیشتر کشورمان می‌انجامد و آن طرف قضیه که دولت ترامپ است حداکثر می‌تواند با تکیه بر ایران هراسی، حجم بیشتری از سلاح‌های خود را به کشورهای منطقه بفروشد.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره آخرین وضعیت تغییرات در شورای عالی سیاستگذاری، خاطر نشان کرد: گزارش کمیته‌ای که مسئول نظرخواهی و جمع آوری نقطه نظرهای اصلاح‌طلبان بود، در جلسه هفته آینده شورای مرکزی ارائه و تصمیم نهایی اتخاذ می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!