Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:09:25 GMT

شهردار یاسوج منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۱۹۰۶۷

شهردار یاسوج منصوب شد

یاسوج - ایرنا- 'نسهتن مقدم' با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به عنوان شهردار جدید یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایرنا ، در بخشی از حکم وزیر کشور برای شهردار یاسوج آمده است:
در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر یاسوج و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار یاسوج منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی فضلی در بخش دیگری از این حکم همچنین در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری را خواستار شد.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز با تایید این خبر گفت: حکم انتصاب شهردار جدید به استانداری کهگیلویه وبویراحمد ابلاغ شده است.
عبدالکریم عزیزی افزود: آیین معارفه شهردار جدید یاسوج نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.
نستهن مقدم 49سال سن دارد.
مقدم دانشجوی دوره دکتری مدیریت استراتژیک است و مدیر آب‌ و خاک استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و همچنین معاون مدیر آب‌وخاک کشور را در کارنامه خود دارد و هم‌اکنون مدیرعامل مجتمع اقتصادی کوثر دنا است.
نستهن مقدم در دومین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج که ۶ شهریور ماه سال جاری از سوی شورای اسلامی یاسوج به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.
شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر با افزایش خیره کننده مهاجرت از شهرها و روستاهای مختلف استان و شهرستان بویراحمد مواجه شده است.
شهرداری یاسوج علاوه بر ارائه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر130هزار نفر در محدوده خود مشغول خدمات دهی به جمعیت روزافزون مناطق و روستاهای حاشیه این شهر در 2 منطقه سر رود شمالی و جنوبی نیز است.
محمد علی جاوید شهردار سابق یاسوج در دوره چهارم شورای اسلامی بود.
«آذر صفایی‌نیا» از کارکنان رسمی شهرداری یاسوج هم اینک سرپرست شهرداری یاسوج است.
شورای اسلامی شهر 130 هزار نفری یاسوج دارای هفت عضو اصلی و چهار عضو علی‌البدل است.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 17 شهر است که 14 شهر آن دارای شورای پنج نفره و سه شهر آن نیز دارای شورای هفت نفره است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 713 هزار نفر جمعیت دارد و میزان مشارکت این استان در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزون بر 72 درصد اعلام شد.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: مسعود علیزاده
3016/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد