Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در کشورهای مختلف جهان با حضور ارادتمندان به خاندان اباعبدالله حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در کشورهای مختلف جهان با حضور ارادتمندان به خاندان اباعبدالله حسین (ع) برگزار شد. گزارشی از این مراسم به همت نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه شده که در ادامه می آید؛

غنا

ایرانیان مقیم غنا اعم از کارگزاران ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی به همراه خانواده‌های خود در مراسم عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در رایزنی فرهنگی، حوزه علمیه اهل بیت(ع) جامعه المصطفی(ص) العالمیه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شب تاسوعا ایرانیان مقیم، سفیر، رایزن فرهنگی، مدیران و کارگزاران ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی ضمن حضور در مراسم عزاداری شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) در مسجد اهل بیت(ع) جامعه المصطفی(ص) العالمیه شرکت و به همراه مسلمانان غنایی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

همچنین در مراسم شب عاشورا در محل رایزنی فرهنگی پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام بکایی نماینده جامعه المصطفی(ص) العالمیه در اوگاندا پیرامون فلسفه قیام عاشورا، عزاداران به مرثیه خوانی، مداحی و سینه زنی پرداختند.

در مراسم روز عاشورا نیز که با حضور کلیه خانواده های ایرانی در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آکرا برگزار شد، پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم و زیارت عاشورا و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر حجت الاسلام آقایی مدیر حوزه علمیه اهل بیت (ع) آکرا پیرامون فضائل حضرت امام حسین(ع) و اصحاب وفادار حضرت سخنرانی و در ادامه نوحه خوانی،سینه زنی و روضه برگزار شد .

ایرانیان مقیم همچنین ضمن حضور در حسینیه لبنانی‌های مقیم این کشور در مراسم عزاداری و سینه زنی آن ها نیز شرکت داشتند.

مراسم عزاداری مسلمانان شهر تماله

پیروان و عاشقان اهل بیت(ع) در شهر مسلمان نشین تماله در شمال غنا همچون سال‌های گذشته در ایام دهه اول ماه محرم و به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در ماتم و حزن شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش عزاداری کردند.

از ابتدای محرم و از شب اول مسجد اهل بیت(ع) تماله میزبان صدها نفر از شیعیان و پیروان اهل بیت(ع) بود که در عزای امام حسین(ع) به سوگ نشستند. در ده شب اول محرم علمای اهل بیت(ع) و از جمله شیخ عبدالمومن دالاهو عالم، امام مسجد و نویسنده شیعی پیرامون اهمیت و فلسفه قیام امام حسین(ع) سخنرانی کرده و سپس مراسم سینه زنی، نوحه خوانی انجام شد.

در شب عاشورا ، مصطفی حمید وزیر اطلاع رسانی شیعی کابینه دولت غنا به همراه برخی دیگر از مسئولین دولتی این کشور در مراسم عزاداری و سینه زنی در این مسجد شرکت کردند.

وزیر اطلاع رسانی در شب عاشورا و طی سخنرانی خود خطاب به عزاداران اعلام کرد که امروز بیش از هرزمانی دیگر کشورمان به پیشرفت علمی و دینی شما نیاز دارد. امروزه باید با بهره برداری از به روزترین تکنولوژی جدید بتوانید تلاش مضاعف خود را در یادگیری علوم مختلف داشته باشید.

پیروان اهل بیت(ع) و عاشقان امام حسین(ع)در آکرا پایتخت غنا که بیشترشان را جوانان تشکیل می‌دادند از ساعات اولیه روز یکشنبه نهم مهرماه روز عاشورا در دستجات سینه زنی و عزاداری در خیابان های شهر آکرا حزن و ماتم خود را در عزای شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش نشان دادند.

جوانان پرشور و عاشق اهل بیت(ع) در مراسم عزاداری و سینه زنی طی مسیر خود با پوشیدن تی شرت‌های مشکی منقش به عبارت لبیک یا حسین(ع) و پلاکاردهایی با عبارت یا حسین هرگز فراموشت نمی کنیم و پیشانی بندهایی با عبارت من یک شیعه ام و با همراه داشتن پرچم های سرخ امام حسین(ع) در دستشان مسیرهایی از پیش تعیین شده در مناطق مهم شهر آکرا را طی نموده و در ظهر عاشورا ضمن اجتماع عظیم خود در منطقه مسلمان نشین آکرا در مراسم ماتم و عزای عاشورایی شرکت کردند.

در این اجتماع عظیم عزاداران ضمن استماع سخنان پرشور برخی از علما نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه نمودند.

آفریقای جنوبی

همزمان با ایام دهه اول ماه محرم، رایزنی فرهنگی کشورمان در پرتوریا با همکاری اداره کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور مبلغ اعزامی حجت‌الاسلام والمسلمین رسول آهنگران مجموعه برنامه‌هایی را در طول شب‍‌های این دهه برای جمع ایرانیان مقیم در پرتوریا و نیز در عاشورای حسینی و شام غریبان در جمع محبان اهل بیت (ع) در شهر ژوهانسبورگ به انجام رسانید.

در شهر پرتوریا برگزاری مجالس ماتم و عزا و سخنرانی و روضه امام حسین (ع) طی این شب ها در جمع ایرانیان مقیم در مدرسه سفارت ایران در این شهر از جمله این برنامه‌ها بود.

همچنین در روز عاشورای حسینی با حضور جمع وسیعی از محبان اهل بیت (ع) و شیعیان محل مراسم این روز با سخنرانی و روضه‌خوانی و نوحه‌سرایی به زبان های فارسی و انگلیسی و برپایی نماز ظهر عاشورا در منطقه مونتن ویو در شهر ژوهانسبورگ برگزار شد.

اوگاندا

با حمایت رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا، مراسم بزرگداشت تاسوعای حسینی، در محل مؤسسه جمعیت قرآن و عتره، برگزار شد.

این مراسم با حضور شیعیان و جمعی از اهل سنت و با حضور رایزن فرهنگی کشورمان و نایب مفتی اوگاندا با تلاوت قرآن و سخنرانی یکی از مبلغان بومی آغاز شد.

علی بختیاری؛ رایزن فرهنگی کشورمان در سخنانی با معرفی اباعبدالله الحسین علیه السلام به قیام امام حسین علیه السلام را قیامی سازنده و وحدت بخش خواند ، نایب مفتی اوگاندا و رئیس جمعیت قرآن و عتره بود

به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، علی بختیاری؛ رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا، به مدت پنج شب در جمع شیعیان مقیم، در مسجد شیعیان خوجه، سخنرانی نمود.

رایزن فرهنگی کشورمان در سخنان خود به مباحث درسهای عاشورا، سبک زندگی حسینی، فلسفه عزاداری و زنده نگهداشتن عاشورا پرداخت و به شبهات وارده در این رابطه پاسخ گفت.

به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، علی بختیاری، رایزن فرهنگی کشورمان در اوگاندا، به مدت پنج شب در جمع شیعیان مقیم، در مسجد شیعیان خوجه، سخنرانی نمود.

در مراسمی که به مناسبت تاسوعای حسینی در محل کالج المصطفی در منطقه کاجانسی برگزار شد، رایزن فرهنگی کشورمان موضوع اهمیت قیام امام حسین علیه‌السلام و دلایل عزاداری محرم را مورد بررسی قرار داد و با معرفی امام حسین علیه السلام به عنوان امامی که متعلق به بشریت است، به توضیح درس‌هایی از زندگی آن حضرت به عنوان سرمشق زندگی برای پیروان ادیان مختلف پرداخت.

کنیا

مراسم سوگواری سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در شب تاسوعا، شب عاشورا و ظهر عاشورا در محل حسینیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در نایروبی، برگزارشد.

در این مراسم رایزن فرهنگی و سفیرایران پیرامون بررسی عوامل تاریخی و تحلیل وقایع سیاسی قبل از واقعه کربلا پس از شهادت امام حسن (ع) وفوت معاویه والزام به بیعت گرفتن یزید از امام حسین(ع) و.... همچنین تبعیت ازامامان معصوم (ع) در گرامیداشت مقام شهدای کربلا به سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

و پس از آن با نوحه سرایی یکی از ایرانیان مقیم مراسم سینه‌زنی و عزاداری ادامه یافت.

شیعیان کنیایی از شهرهای میهانگو وساگانا و نایروبی با عزیمت به شهر ناکورو به جمع شیعیان و عزاداران این شهر پیوستند و با راه اندازی دسته‌جات عزاداری فاصله بین مساجد بلال و امیرالمومنین علی (ع) را با حرکت در سطح شهر به عزاداری پرداختند.

بلغارستان

مراسم پرشور آئین عزاداری سرور سالار شهید ان ابا عبد الله الحسین (ع) و تاسوعا و عاشورای حسینی در بلغارستان برگزار شد.

سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان و با همکاری مرکز بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اقدام به برگزاری مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) در دهه اول ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی در بلغارستان نمود .

این مراسم هرشب با حضور سخنران حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا جباران عضو هیات علمی پژوهشکده اندیشه اسلامی و استاد مهدی سیفی ، مداح اهل بیت (ع) ، قاری وحافظ قرآن و پژوهشگر قرآنی در محل حسینیه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با حضور جمعی از خانواده‌های ایرانیان و مهمانانی از شیعیان کشورهای افغانستان، عراق، لبنان، بلغارستان و با حضور حسن دو طاقی، کاردار سفارت و محمد علی کیانی، رایزن فرهنگی و دیپلمات‌های ایرانی مقیم در بلغارستان برگزار شد.

در طول این چند شب ضمن اقامه نماز جماعت و قرائت قرآن و انجام سخنرانی در خصوص قیام عاشورا ، به مرثیه‌سرایی ، سینه‌زنی و قرائت زیارت عاشورا پرداخته شده و در پایان هرشب، عزاداران حسینی میهمان سفره اطعام ابا عبد الله الحسین (ع) قرار می‌گرفتند .

کیانی رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان گفت : بزرگترین هدف ما نشر و گسترش فرهنگ عظیم اسلامی است و ایام محرم این فرصت را در اختیار ما نهاده تا فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی را به جهانیان و دوستداران اهل البیت (ع) در خارج از کشور معرفی نمائیم.

در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین محمد رضا جباران درباره سنجه های دینداری در مدت ده شب پرداخت.

مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی نیز در محل این نمایندگی برگزار و عزاداران حسینی در ظهر روز عاشورا نماز جماعت را به امامت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا جباران اقامه کردند .

مراسم شام غریبان ابا عبد الله الحسین (ع) نیز با مرثیه سرائی مهدی سیفی مداح اهل البیت (ع) و روضه خوانی استاد جباران برگزار شد .

زیارت عاشورا هر روز صبح با حضور دیپلمات های ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در صوفیه برگزار شد.

قرقیزستان

مراسم عاشورای حسینی با حضور شیفتگان اباعبدالله حسین ویاران باوفایش در مسجد امام علی (ع) بیشکک برگزار شد.

دراین مراسم، ابتدا حجت الاسلام ایلقار ایمانی برخی از فرموده‌های هدایت گرانه امام حسین(ع) را خطاب به لشکر کفروجور ابن زیاد بازگو و تحلیل کرد وافزود: با استناد به به فرموده امام رضا (ع) ، حفظ و استمرار این مراسم را ضروری و عزاداری بر آن حضرت موجب حفظ اسلام و پایداری و دوام نهضت ظلم ستیزی شهدای کربلاست.

در ادامه غلامحسین نظری، مداح اهل بیت اعزامی از مرکز بین‌الملل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، و تنی چند از مداحان افغانی، پاکستانی و آذری به ذکر مصیبت وسینه زنی پرداختند.

فیلیپین

مراسم شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام از شب هفتم ماه محرم در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران درمانیل با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران, انجمن اسلامی دانشجویان مانیل و کالج المصطفی شعبه ما نیل و با حضور جمع کثیری از ایرانیان مقیم دانشجویان و شیعیان فیلیپینی برگزار شد.

در این شب‌ها پس از قرائت قرآن مجید و برپایی محفل انسی با قرآن با قرائت آرام پونی، از قاریان روشندل فیلیپینی، حجت الاسلام و المسلمین ساداتی نژاد به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج حمیدرضا گالشی با مداحی و روضه خوانی عزادارن ار به فیض رساندند.

در ظهرعاشورا نیز نماز جماعت ظهر عاشورا در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور مشتاقان اباعبدالله الحسین و عزاداران اباعبدالله الحسین اقامه شد.

در این مراسم که جمع پرشکوه شیعیان حضور داشتند، پس از اقامه نماز شیعیان به عزاداری اباعبدالله پرداختند . برنامه پایانی عزاداری شیعیان فیلیپین با برگزاری مراسم شام غریبان اباعبدالله و سخنرانی ساداتی نژاد به پایان رسید.

سریلانکا

مراسم عزاداری عاشورای حسینی دررایزنی فرهنگی جهموری اسلامی ایران درکلمبو با حضور ایرانیان مقیم ، شیعیان سریلانکایی، افغانستانی و پاکستانی برگزار شد.

این برنامه با قرائت زیارت عاشورا آغاز و سپس با مقتل خوانی توسط کاظمی تا هنگام اذان ظهر ادامه یافت، پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر، ذاکرین پاکستانی، افغانستانی و ایرانی به نوحه سرایی پرداختند.

گرجستان

مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع و یاران باوفایش در دهه اول محرم با مشارکت و برنامه‌ریزی رایزنی فرهنگی ایران در حسینیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس و شهرهای مختلف گرجستان با شرکت شیعیان و عاشقان مکتب اهل بیت(ع) برگزار شد.

بنابراعلام این خبر، در روز تاسوعای حسینی دسته‌جات سینه‌زنی با حضور در خیابان‌های شهرهای مارنئولی، گاردبانی و ... مراسم و خیمه های عزاداری بر پا نمودند که از طرف رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی گرجستان به عنوان یک حرکت ارزشمند معنوی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

افغانستان (کابل)

همزمان با دهم محرم روز عزاداری عاشورای حسینی(ع) نماز ظهر عاشورا در کابل و استانهای دیگر کشور افغانستان اقامه شد.

در یکی از نمازهای ظهر عاشورا که به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده رئیس شورای عالی قرآنی افغانستان در شهرک عرفانی غرب کابل برگزار شد، صدها تن نماز گزار حضور یافتند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده قبل از آغاز نماز ظهر عاشورا، در سخنانی ضمن اشاره به احادیث و سخنان امام حسین(ع)، پیام عاشورای حسینی را برای مسلمانان مهم دانسته و از جوانان خواست تا به نماز اول وقت که ثمره خون شهیدان است توجه نمایند.

حسن زاده گفت: امام حسین(ع) در سخت‌ترین شرایط جنگی، نماز را برپا نمودند، تا این پیام را ابلاغ نمایند که باید دین و ارزش‌های دینی را محور کاری زندگی خود قرار دهند.

این عالم دینی ادامه داد: قیام امام حسین(ع)پیام‌های بسیاری دارد و از جمله آنها آزادی و آزادگی، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با ظلم و فساد در جامعه و تبیین و ترویج احکام و معارف اسلامی می‌باشد.

همزمان با دهم محرم الحرام -عاشورای حسینی- نماز ظهر عاشورا با حضور گسترده عزاداران حسینی، دسته‌ها و هیئات مذهبی به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان در مناطق مختلف شهر کابل اقامه شد.

ترکیه(آنکارا)

نماز ظهر عاشورای حسینی در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا به امامت حجت الاسلام والمسلمین مُبلغی اقامه شد

همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه عاشورزای حسنی در سراسر کشور، ایرانیان مقیم آنکارا با حضور در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان؛ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، با اقامه نماز ظهر به امامت حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، با آرمان های امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش تجدید بیعت کردند.در این مراسم ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد، سپس مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به قرائت زیارت امام حسین (ع) پرداختند.در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با قرائت بخش‌هایی از مقتل امام حسینی (ع) به ذکر مصیبت پرداخت.

نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی توسط مداحین اهل بیت علیهم السلام، بخش‌های دیگر از برگزاری مراسم عاشورای حسینی در آنکارا بود که توسط کربلایی جواد سیامک دوست و حاج علی محمدی برگزار شد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مبلغی با اقامه نماز ظهر عاشورا پرداختند .

این مراسم پس از نوحه خوانی و مرثیه سرایی و عزاداری با پایان یافت.

ترکیه (ارزروم)

به همت وابستگی فرهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ارزروم مراسم تاسوعا و عاشورا با حضور عاشقان اهل بیت(ع) بسیار باشکوه برگزار شد.در مراسم امسال که در سالن اجتماعات سازمان دیانت ارزروم برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی در مورد حادثه کربلا و ابعاد مختلف این حادثه و شخصیت والای امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.در ادامه پیروان اباعبدالله (ع) به سینه زنی و مرثیه خوانی پرداختند.

همچنین مراسم سوگواری سید وسالار شهیدان از پنجم ماه محرم هر شب در ارزروم با حضور ایرانیان و دانشجویان مقیم و پیروان اهل بیت (ع) از ترکیه و افغانستان برگزار شد.

این مراسم هرشب با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلین نجفی و در زمینه فضایل، ایثار وگذشت یاران امام حسین (ع)، ذکر مصائب حادثه کربلا و سوگواری اباعبدالله (ع) و با سینه زنی و مرثیه خوانی برگزار می‌شد.

سوئد

حماسه عاشورا حسینی شوری جهانی است که هر ساله و در ایام محرم آثار ونمودهای آن در تمامی اقطار عالم ظهور و بروز می یابد. امروز در تمامی مناطق کشور سوئد و هرکجا که یک محب اهل بیت (ع) پای نهاده پرچم حسینی را برافرشته و نام حسین را به جهانیان آموخته است.

شهرهای استکهلم، مالمو، یوتبوری، لوند و دهها شهر و منطقه آئین عاشورای حسینی برپا بود و مسلمانان و جوامع اسلامی با شور و شکوه هرچه تمامتر در این مراسم حماسی شرکت کردند.

گردهمائی بزرگ عاشورائی مرکب از تمامی عزاداران روز شنبه نهم محرم با در دست داشتن پرچم عاشورائی در میدان بزرگ سرگرلز تورک گردهم آمدند این مراسم همچنین در شهر مالمو که بزرگترین شهر مسلمان نشین کشور سوئد است حمل پرچم بزرگ حسینی جریان داشت. شور و شوق حسینی در تمامی مناطق با برگزاری مراسم عاشورا پر رونق تر از گذشته برپا بود والبته شیطنت‌های بعضی از گروهای مخالف نیز در آتش زدن مسجد شیعیان هیچگونه سستی در حرکت و جریان شور حسینی وارد نکرد. این مراسم بویژه با نماز ظهر عاشورا که یاد آور ظهر روز عاشورای حسینی بود جلوه و شکوه بزرگی یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است