Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نحوه فعالیت اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی فرهاد رهبر رئیس دانشگاه اصلاح شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، بخشنامه ۸ شهریورماه ۹۵ دانشگاه آزاد با موضوع نحوه فعالیت اساتید حق التدریس این دانشگاه اصلاح و به روسای واحد‌های مراکز استان (دبیران هیات امنای استان ها)، واحد‌های جامع مستتقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه در ۲۲ شهریورماه ۹۶ بخشنامه مربوط به ۸ شهریورماه ۹۵ با موضوع نحوه همکاری اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت نیمه وقت قراردادی یکساله در گروه‌های غیر پزشکی واحد‌ها به شرح زیر اصلاح می‌شود:

اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت تمام وقت یا نیمه وقت فعالیت کرده و لذا احکام قرار داد نیمه وقت اعضای هیات علمی تمام وقت کان لم یکن تلقی می‌شود.

تمدید قرار داد یا انعقاد قرارداد جدید با سایر اعضا منوط به ارائه گزارش توجیهی توسط واحد‌های آموزشی و تایید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مرکزی دانشگاه (سازمان مرکزی) است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی، تجربیات و توانمندی‌های طرفین، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی امضا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این نشست ابراز امیدواری کرد که همکاری و تعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش پرورش درراستای ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان همچون گذشته تداوم داشته باشد.

علی رضاپور با قدردانی از همکاری‌های آموزش و پرورش مناطق سه‌گانه شبستر، صوفیان و تسوج با این دانشگاه ضمن تأکید بر توسعه کمّی و کیفی مدارس و ارتقای کارکرد زنجیره‌ای آن با نظام آموزش تخصصی دانشگاه، اعلام کرد که این واحد دانشگاهی در راستای رسالت و مأموریت خود و با توجه به تجربه و تخصص در زمینه آموزش و پژوهش می‌تواند با ارائه مشاوره‌های مرتبط با هدایت شغلی و آموزشی به دانش‌آموزان معرفی شده از مدارس در مراکز تابعه و اختصاص بخشی از ظرفیت کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه برای اجرای آموزش‌های برون‌سپاری مهارت‌های شاخه کاردانش براساس قرارداد‌های آموزشی منعقد شده قبل از شروع سال‌های تحصیلی آتی و اجرای کارورزی دانش‌آموزان متناسب با ظرفیت خالی کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه و همکاری در اجرای دوره‌های آموزش مهارتی کوتاه‌مدت تخصصی به‌منظور ارتقای مهارت هنرآموزان معلمین کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش مطابق با مقررات سازمان مطبوع می‌تواند درکنار مناطق سه گانه واداره کل آموزش وپرورش خواهد بود.

وی متذکر شد: توسعه‌ مشارکت دو دستگاه در تقویت نگرش مثبت و گرایش دانش‌آموزان، هنرجویان، هنرآموزان و مربیان به حوزه‌ مهارت‌آموزی، کسب مهارت‌های دانشگاهی، برگزاری دوره‌های تخصصی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار و تشویق دانش‌آموزان به عضویت یا فعالیت در المپیاد‌ها، باشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط با کارآفرینی، خلّاقیت و کسب و کار با توجه به اسناد و دستورالعمل‌های بالادستی از اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تبیین کرد: همکاری در زمینه بسترسازی شرکت دانش‌آموزان در مسابقات ملی مهارتی و آماده‌سازی آنان در این راستا با برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی موردنیاز، همکاری در آموزش‌های برون‌سپاری شاخه کارودانش در رشته‌های مرتبط با دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فضای فیزیکی، تجهیزاتی، فنی، آموزشی و اطلاعاتی تجربه و تخصص نیروی انسانی طرفین برای نیل به اهداف مشترک آموزشی در شناسایی استعداد‌ها، هدایت صحیح شغلی و آموزشی دانش‌آموزان، توسعه نیروی انسانی ماهر و بهره‌گیری مشترک از نوآوران ویژه در حوزه‌های نوین علم فناوری اشتراک مساعی در آموزش مهارت‌های فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی نانوفناوری، نانو فناوری به دانش تصویری از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، این تفاهم‌نامه به امضای مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی و رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر رسید که تحویل تفاهم‌نامه با حضور اکرمی معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟