Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرزبان با غیرت ما سید نورخدا موسوی وقتی داشت دفاع میکرد براش مهم نبود آدما با چه سن و اعتقادی توی این کشور دارن زندگی میکنند فقط میخواست ما راحت و امن زندگی کنیم.

سرهنگ بیرانوند فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:سید نورخدا موسوی طی ماموریتی چند ساله به شرق کشور در منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی

خانم حافظی همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی در رابطه با تاریخ مجروحیت سید نورخداگفت: همسر من در تاریخ ۱۳۸۷/۱۲/۱۷ در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی در استان سیستان وبلوچستان مجروح شدندو از همان تاریخ تا کنون در وضعیت کما به سرمی برند.

سرهنگ بیرانوند افزود:سید نور خدا موسوی جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی از افسران لایق وشایسته و فداکار واز همکاران دوست داشتنی بودند.

وی گفت: سید نورخدا در بین پرسنل یکی از افسران شجاع ما و افسری خنده رو بودند.

میرزایی همرزم سید نورخدا موسوی گفت: در درگیری که با اشرار داشتیم از ساعت ۱۱ ظهر تاحدود ۷ غروب این درگیری طول کشید سید نورخدااز ناحیه سرمجروح شد.

پرستاری ۹ ساله نعمتی از جانب خداوند

همسر جانباز صددرصد سیدنورخدا موسوی پرستاری ۹ ساله رابا تمام سختی هایش نعمتی بزرگ از جانب خدا میداند.

خانم حافظی گفت: پرستاری ازآقا سید نورخدا زیبایی خاص خودشو داره هیچ خستگی در این پرستاری نیست وسید نورخدا وسیله‌ای شده که من و دوفرزندم به خدای بزرگمون وصل کرده است.

افتخارو تداوم راه پدر

سیده زهرا وسید محمد نیزبه وجود پدر افتخار وبر تداوم راه پدر تاکید میکنند.

سیده زهرا موسوی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان گفت: افتخار میکنم به وجود پدرم واینکه امثال پدرم باعث این امنیت هستندوخیلی خوشحال هستم.

وی افزود:۹ ساله که دلتنگ این هستم که پدرم بهم لبخند بزند.

سید محمد موسوی گفت:حس وحال خوبی دارم، چون پدرم در کنارم است و آرزویم این است که بهتر شود وبتواند بامن حرف بزند واینطوری خوشحالیم بیشتر میشود.

چشمان منتظر مردم لرستان به دیدارحضرت آقا سید علی خامنه‌ای

همسر سید نورخدا موسوی گفت: تنها آرزویی که دارم و میدانم آرزوی همه مردم لرستان است این است که حضرت آقا سید علی خامنه‌ای به لرستان سفر کنند و واز نزدیک با سربازان ومشتاقانشون خودشون ملاقات کنند.

امنیت وجب به وجب خاک این سرزمین رو مدیون جانفشانی کسانی هستیم که جان خودشون رو در این راه فدا کردند.

گزارش از مهدیه فکوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت

 کیت وینسلت، بازیگر مشهور سینمای جهان مدتهاست که سفیر تبلیغاتی ساعت لونژین شده است. او اخیرا تبلیغ ساعت دو بنده‌ی جدید از این برند را انجام داده است.

چندی پیش از کیت وینسلت سریال کوتاه «رژیم» با بازیگری او از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

این تصاویر از تبلیغات اخیر کیت وینسلت است.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس