Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، متن این احکام به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر غلامرضا خاتمی نیا

در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیأت های امناء دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

جناب آقای دکتر حیات ممبینی

در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیأت¬های امناء دانشگاه¬ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حیات ممبینی غلامرضا خاتمی نیا قاضی زاده

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و شصت و سومین عمل اهدای عضو  از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه این دانشگاه ۳ عضو مرحوم؛ محمدپیراسته ۲۲ ساله از تربت حیدریه برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی  افزود: کبد زنده یاد محمدپیراسته در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به بیمار آقای ۶۶ ساله از تهران پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم محمدپیراسته  نیز برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرحوم محمدپیراسته از بیمارستان نهم دی تربت حیدریه به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و پس از دریافت رضایت از حانواده، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فرایند جذب خویشاوندان اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • جندی‌شاپور کهن‌ترین دانشگاه جهان نبود!
  • شاخص اهدای عضو در غرب خراسان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • ابلاغ آیین نامه‌های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • افزایش۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو دردانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • ابلاغ آیین نامه های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • زندگی دوباره به ۳ بیماربا اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد