Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش امروز (دوشنبه) اعلام کرد، در پی انفجار بمبی که خودروی سربازان ائتلاف را در عراق هدف قرار داد، یک سرباز کشته و یک تن دیگر زخمی شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، در بیانیه ائتلاف ضد داعش آمده است که به محض اطلاع دادن به نزدیکان این دو تن، جزئیات بیشتر پیرامون این رخداد منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون، هفت سرباز آمریکایی در عراق در جریان جنگ علیه داعش کشته شده‌اند که دو تن آنها در جریان عملیات بازپس‌گیری موصل جان خود را از دست دادند.
علاوه بر آن، یک چترباز فرانسوی در نبرد علیه داعش در ماه میلادی گذشته کشته شد. اما مسؤولان مشخص نکردند که این شخص در عراق جان خود را از دست داده است یا در سوریه.
در ماه اوت گذشته، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که بیش از ۱۲۰۰ سرباز آمریکایی در جریان نبرد موصل کشته شده و بیش از ۶۰۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

 سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند