Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@02:58:35 GMT

۷۷۳ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۲۴۴۹

۷۷۳ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

شهرکرد- مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ایام محرم امسال ۷۷۳ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدملک محمدی با اشاره به فعالیت ۳ پایگاه خون‌گیری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۳۸۲ نفر به ۳ پایگاه خون‌گیری در شهرکرد، بن و بروجن مراجعه‌کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۳۸۲ مراجعه‌کننده در طرح نذر خود در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۳۰۲ واحد خون در قالب طرح نذر خون اهدا شد.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مدت ۱۰ روز نخست ماه محرم ۱۰۱۶ نفر به پایگاه‌های خون‌گیری مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: در طول این مدت ۷۷۳ واحد خون اهدا شده است.

محمدی با اشاره به اجرای طرح نذر خون در پایگاه‌های خون‌گیری استان خاطرنشان کرد: عزاداران می‌توانند با مراجعه به مراکز اهدای خون از اول محرم تا اربعین، نذر خود را ادا کنند.‌

وی تصریح کرد: طرح بزرگ نذر خون با شعار «نذر خون، تصمیم آگاهانه، اهدای خون مسئولانه» و با رویکرد استفاده صحیح از ظرفیت فرهنگی مردم به منظور پیوستن به صف داوطلبان اهدای خون در ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری