Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران از شناسایی و جلوگیری از فعالیت شرکت های سوء استفاده کننده اینترنتی از برند تجاری سایتهای معتبر خبر داد . مهرداد سیجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به فعالیت ده هزار شرکت فناوری اطلاعات در فضای مجازی افزود: برخی وب سایتهای شناخته نشده برای معرفی خود و جذب مشتری از برندهای معروف سایتهای معتبر سوء استفاده می کنند که این روند خلاف قانون حاکم بر فضای مجازی در کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت : وب سایتهای شناخته نشده با کمک سایتهای جستجوگر از برندهای تجاری معروف استفاده و رتبه پورتال های خود را ارتقاء می دهند.

مسئول کمیسیون فضای مجازی سازمان نظام صنفی رایانه ای افزود : شرکت های معتبر که از برندشان این سوء استفاده انجام شده است می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان نظام رایانه فرم مخصوص را پر کرده و شکایت خود را ارسال کنند .

سیجانی با اشاره به اینکه قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی در کشور نقصی ندارد ادامه داد : مشکل در اجرا و پیگیری این قوانین است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • (ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟