Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بازدید مسئولان ارشد استان مرکزی از شروع به کار آذرآب اراک تاکید شد: نظارت بر عملکرد هیئت مدیره آذرآب و هپکو ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی صبح امروز در شرکت آذرآب حضور یافته و از خطوط تولید این شرکت که از امروزفعالیت مجدد خود را از سرگرفته است بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فعالیت و ضرورت سرمایه‌گذاری در واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: هیئت مدیره و سرمایه‌گذار در هر واحد صنعتی موضوعی هم و ضروری به شمار می‌رود و دولت نباید از کنار این موضوع به آسانی و سادگی عبور کند بلکه بایدهمواره بر این مهم و نحوه عملکرد هیئت مدیره بازرسی و نظارت داشته باشد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: شرکت‌های صنعتی هپکو و آذرآب اراک از واحدهای اصلی و مهم استان بوده و اعتبار منطقه به شمار می‌روند که باید اقدامی جدی برای توسعه و افزایش تولید در این دو واحد صورت گرفته و مسئولیت اداره آنها را به افرادی صادق، امانت‌دار و مسئولیت‌پذیر گذاشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: شرکت آذرآب و صنایع هپکو از ظرفیت‌های بسیار خوبی در راستای افزایش تولید برخوردار هستند به طوری که شرکت آذرآب همواره نقش مهمی در تولید تجهیزات نیروگاهی، پالایشگاهی، سیمان داشته که با تنوع تولید می‌تواند کارخانه‌هایی را به‌عنوان زیرمجموعه خود احداث کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: امیدواریم با حمایت دولت و تلاش مسئولان و کارگران در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید داخلی، مشکلات این صنعت به‌طور کامل برطرف شود.

وی بیان کرد: به نوبه خود به سبب حوادث ناگواری که اتفاق افتاد عذرخواسته و امیدواریم کارگران زحمت‌کش نیز قصورهای گذشته را بخشیده و دست به دست هم در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و با برخورداری از هیئت مدیره جدید فعالیت کنند چراکه آذرآب در کشور و منطقه از عظمت بسیار بزرگی برخوردار است و باید از ظرفیت و قابلیت‌های موجود در آن به بهترین نحو استفاده شود.

مشکلات آذرآب احصا و برطرف می‌شود

استاندار مرکزی نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت شروع به کار مجدد واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: برگشت واحدهای تولیدی استان به چرخه تولید و افتخار آفرینی در عرصه اقتصاد و تولید کشور از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود بنابراین پیگیری تمام قراردادهای موجود و همچنین پیگیری و عقد قرارداد هایی که شرکت آذرآب توانایی اجرای آن ها را دارد از جمله اقدام های بعدی مجموعه دولت برای رونق بخشی به این شرکت است.

محمود زمانی‌قمی افزود: مقرر شده که در نشستی با مدیران و مهندسان شرکت آذر آب در هفته پیش‌رو، مشکلات این شرکت مشخص و اقدامات موثر برای برطرف کردن آنها انجام پذیرد بنابراین به کارگران این اطمینان را می‌دهم که مجموعه دولت تا برطرف شدن مسائل و مشکلات در کنار کارگران خواهد بود.

وی عنوان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آنچه در این زمینه بر عهده مدیریت ارشد استان و دولت است را محقق کنیم.

انتهای پیام/

نظارت بر عملکرد هیئت مدیره آذرآب و هپکو ضروری است+ عکسشروع به کار آذرآب اراکشروع به کار آذرآب اراکشروع به کار آذرآب اراک R41371/P1336/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد