Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،اعضای تیم ملی کاراته زیر 21 سال از فردا تمرینات خود را به مدت یک هفته زیر نظر کادر فنی در خانه کاراته شهید مرادی، ورزشگاه سردار آزادگان و پایگاه قهرمانی قزوین آغاز می کنند.
علی مسگینی در وزن منهای 60 کیلوگرم از کرمانشاه،امیررضا میرزائی در وزن منهای 67 کیلوگرم از قزوین،الیاس محمدزاده در وزن منهای 75 از گیلان و صالح اباذری در وزن مثبت 84 کیلوگرم از مرکزی و مهدی قراری زاده از کرمان در این اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید شهرام هروی به عنوان سرمربی،شهاب سلطانی،حسین روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی،حسن ایزدی به عنوان سرپرست تیم ملی،حمیدرضا داوری به عنوان سرپرست اردو و علی خواجوی به عنوان مربی بدنساز در این اردو حضور دارند.
قزوین پیش از این در سال جاری میزبان اردوی تیم ملی کاراته امید بود.
تیم ملی امید کاراته ایران خود را برای اعزام به رقابت های جهانی کاراته در تنریف اسپانیا آماده می کند.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نوبخت اژدری ظهر سه‌شنبه در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری اظهار کرد: ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل سال گذشته از زنبورستان‌های استان برداشت شده و اردبیل توانسته رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل به خود اختصاص دهد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی‌های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تعداد کل زنبورستان‌های این استان براساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان بوده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار ۲۴۳ نفر براساس تعداد کلنی است.

اژدری با بیان اینکه استان اردبیل قطب کشاورزی است، ادامه داد: ۳۵ درصد اشتغال مربوط به بخش تولید عسل بوده که این امر بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است ولی متاسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

کد خبر 6093127

دیگر خبرها

  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد