Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@01:58:20 GMT

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۲۴۶۶۳

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال کیست؟

به گزارش وانانیوز، وینفرد شفر سرمربی مطرح آلمانی دقایقی پیش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب شد. در زیر می‌توانید کارنامه و بیوگرافی این سرمربی آلمانی را ببینید:
شفر آلمانی فوتبال حرفه‌ای‌اش را با تیم شهر خود به نام TuS Mayen شروع کرد و تا ۱۸ سالگی در این تیم بود. سپس در سال ۱۹۶۸ به تیم مونشن گلادباخ پیوست و همراه این تیم عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همان سال به تیم آفنباخ پیوست و توانست با این تیم در جام حذفی نیز قهرمان شود.
وینفرد شفر بعد از بورسیا مونشن گلادباخ و آفنباخ به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ در این تیم بود. شفر آلمانی دوران حرفه‌ای بازیگری‌اش را از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۵ در تیم اول خود بورسیا مونشن‌گلادباخ به پایان رساند.
شفر با پایان دوران فوتبالش در سال ۱۹۸۵ در تیم بورسیا مونشن گلادباخ، به‌عنوان سرمربی این تیم اولین تجربه را به دست آورد. او سپس سرمربی تیم‌هایی، چون کارلسروهه، اشتوتگارت، بورسیا تنیس برلین، تیم ملی کامرون (از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴) و تیم ملی نروژ و چند ماه در تیم آرژانتین به‌عنوان کمک مربی بود.
او سپس هدایت تیم باشگاهی الاهلی امارات (از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷)، العین (از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) و باشگاه باکو (از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱)، سپس تیم ملی فوتبال تایلند (از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳) و در نهایت از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۶ تیم ملی فوتبال جامائیکا را برعهده داشت.
قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۰۲ با تیم ملی فوتبال کامرون، نایب قهرمانی در رقابت‌های کونکاکاف در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی فوتبال جاماییکا از جمله افتخارات وینفرد شفر است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟