Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، محمدرضاداورزنی معاون حرفه ای و قهرمانی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارتورزشوجواناناظهار داشت: پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیاو اقیانوسیه با حضور بیش از 6 هزارورزشکار دختر و پسر از 64 کشور آسیایی و برای نخستین بار تیم هایی از اقیانوسیه در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعهورزشقهرمانی و حرفه ای با بیان اینکه این بازیها جزو رقابت های رسمی و مهم شورای المپیک آسیا محسوب می شود، گفت: شرکت گسترده 64 کشور حاکی از اهمیت چنین مسابقاتی دارد.

داورزنیادامه داد: از اهداف مهم حضور در این بازیها، ارزیابی استعدادها و کسب تجربه برایجوانانورزشکار ایرانی است و وجود چنین عرصه های رقابتی، سکوی پیشرفت و رشدورزشکاران خواهد بود بنابراین دستیابی به اهداف وزارتورزشوجوانانرا ممکن می سازد.

معاون توسعهورزشقهرمانی و حرفه ای وزارتورزشوجوانانخاطرنشان کرد: این رویداد خصوصا در حوزه رشته هایی که نه در بازیهای آسیایی و نه در المپیک حضور دارند، فرصتی مغتنم است تاورزشکاران آن ها با شرکت در مسابقات رسمی به کسب تجربه و مدال پرداخته و اعتماد به نفس و انگیزه رشد مهارت هایورزشی خود را تقویت کنند.

داورزنیحضور خوب بانوان ایرانی در این رقابتها را ستایش کرد و اظهار داشت: برای اولین بار در این دوره از بازیها شاهد حضور دختران در دو رشته کشتی آلیش و بسکتبال سه به سه بودیم که بطور قطع و یقین ثمرات مثبت و فراوانی را برایورزشبانوان در آینده به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعهورزشقهرمانی و حرفه ای وزارتورزشوجوانانتاکید کرد: برگزاری این رقابتها در شرایطی است که هر روز و هر ساعت در قاره اروپا تحت عناوین گوناگون شاهد برگزاری مسابقات و رویدادهایورزشی مختلف هستیم و عدم شرکت و بی ارزش نگاری مسابقات داخل سالن آسیا جفای بزرگی بهورزشکشور و کل مجموعهورزشی آسیا خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان