Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: از جمله رویکردهای این سازمان در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی و احداث سومین سایت دفن پسماند استان در مراوه تپه و همچنین تکمیل فاز سوم کارخانه کمپوست آزادشهر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند استان گلستان، یازرلو درباره راه‌اندازی، ساماندهی و دفع زباله در سایت سوم مراوه تپه اظهار داشت: این سایت در مساحتی بیش از 5 هکتار طراحی شده است که در حال حاضر ساختمان نگهبانی، باسکول، حفر ترانشه، حصارکشی اطراف سایت و فنس‌کشی با اعتباری بالغ بر330 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارخانه کمپوست آزادشهر که از لحاظ تکنولوژی جزوء کارخانجات به روز درکشور می باشد و با ظرفیت 250 تن در هر شیفت کاری طراحی و ساخته شده است وهم اکنون فاز تکمیلی آن که احداث و تکمیل سالن تخمیر شامل کف سازی و نصب سوله در حال اتمام می باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان تصریح کرد: عملیات کف‌سازی سالن تخمیر آزادشهر با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان و ساخت سوله سالن آن با اعتبار 820 میلیون تومان اجرا شده است.

یازرلو گفت: همچنین در فاز دوم جهت ادامه کف سازی سالن تخمیرو احداث زمین دپوی کود با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: از اقدامات انجام شده این سازمان از سال 1395 تاکنون می‌توان به پیگیری جذب حداکثری اعتبارات ملی و اعتبارات سفر رئیس جمهور که بالغ بر9200 میلیارد ریال که در قالب احداث سومین سایت دفن استان در مراوه تپه، احداث و تکمیل کارخانه کمپوست آزادشهر، ساماندهی مرکز دفن آزادشهر وحفر ترانشه، اورهال کامل کارخانجات کمپوست آزادشهروآق قلا، خرید و بازسازی و تعمیر ماشین‌آلات سنگین مراکز دفن شرق و غرب استان، اصلاح و بازسازی و راه اندازی تصفیه خانه سایت آق قلا ، انجام پایش دوره‌ای چاههای بالادست و پائین دست سایت لندفیل آزادشهر، کمک به اجرای طرح تفکیک از مبداء شهرستان‌های مینودشت، آق قلا، کلاله، زمینه‌سازی و پیگیری جهت احداث صنایع تولید انرژی از زباله‌ ها و ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی را می‌توان نام برد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: 640 میلیون تومان جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، حصار کشی به روستاهای باغو، نصر آباد، یساقی، شیخ لر، آق قمیش، الفجر، پیرواش سفلی، زیارت و همچنین جهت حصار کشی روستاهای (گلیداغ ، قازانقایه) و ساخت سکو انتقال زباله روستاهای (سلطانعلی ، دوزین) تخصیص و پرداخت شده است.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۲۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان